اخبار کانون هاویژه

رئیس کانون وکلای کرمان: کانون وکلا به هیچ وجه قصد برخورد متفاوت با کارآموزان جدید را ندارد

وکلاپرس- رئیس کانون وکلای دادگستری استان کرمان در مراسم آغاز دوره کارآموزان جدید این کانون نکاتی پیرامون مراحل کارآموزی را عنوان کرد.

به گزارش وکلاپرس به نقل از روابط عمومی کانون وکلای دادگستری کرمان، مجید شعبانی در مراسم آغاز دوره کارآموزان جدید با تاکید بر لزوم رعایت شئون وکالتی بیان داشت: اینکه برخی قصد القای سختگیری کانون وکلا نسبت به کارآموزان آزمون اخیر را دارند، به هیچ وجه صحت ندارد.

شعبانی با بیان این نکته که انتقادات نسبت به قانون تسهیل مجوزهای کسب و کار ارتباطی به کارآموزان ندارد ادامه داد: از امروز همه شما جزو خانواده کانون وکلا هستید و باید با رفتار و عملکرد خویش نمایندگان خوبی برای جامعه وکالت باشید.

بیشتر یخوانید:

رئیس کانون وکلای دادگستری کرمان با اشاره به تاریخ کانون وکلا و نهاد وکالت توصیه های لازم را در خصوص چگونگی آغاز و فرجام کارآموزی به کارآموزان ارائه نمود.

شعبانی پرونده خوانی را در دوره دوم کارآموزی یکی از موارد مهم در جهت پیشرفت عملی کارآموزان برشمرد و افزود: مشاوره شما در امور وکالتی و حقوقی باید با وکلای دادگستری باشد.

در پایان این جلسه رئیس کانون به سوالات کارآموزان در خصوص مسائل مختلف کارآموزی پاسخ گفت و مقرر گردید مشکلات کارآموزان در هیئت مدیره کانون مطرح گردد.

منبع: روابط عمومی کانون وکلای دادگستری استان کرمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا