اخبار کانون هاویژه

رئیس کانون وکلای آذربایجان غربی : ساختمان کانون وکلا شعبه اخذ رأی شود

وکلاپرس _ رئیس کانون وکلای آذربایجان غربی گفت: اعضای کانون وکلای دادگستری استان آذربایجان غربی پیشتاز در عرصه مشارکت بالا و انتخاب اصلح در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری خواهند بود.

به گزارش وکلاپرس به نقل از روابط عمومی کانون وکلای دادگستری استان آذربایجان غربی، دکتر علی علیزاده (رئیس کانون وکلای آذربایجان غربی) در همایش مجمع نیروهای انقلاب اسلامی این استان که مورخ ۳۰ بهمن ماه ۱۴۰۲ تشکیل شده بود، آمادگی کانون وکلا و اعضای آن اعم از وکلا و‌ کارآموزان وکالت در شور آفرینی انتخاباتی و همچنین کمک به شناخت نامزدهایی که در حوزه تقنین، تنقیح و نظارت بر اجرای قوانین تخصص و تجربه دارند را به ساحت مردم شریف استان اعلام‌ نمود.

بیشتر بخوانید:

اعلام آمادگی کانون وکلای آذربایجان غربی در شورآفرینی انتخاباتی

علی علیزاده در همایش مجمع بیداری نیروهای انقلاب اسلامی که به همت جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی استان آذربایجان غربی با شعار «مشارکت بالا، همگرایی و کارآمدی» در محل تالار وحدت ارومیه و با حضور دبیران احزاب، تشکل ها، فعالان و نخبگان سیاسی، رسانه ای، فرهنگی و انتخاباتی استان برگزار شده بود، ضمن دعوت و تاکید بر لزوم شرکت همگانی به ویژه وکلا و حقوقدانان در انتخابات یازده اسفند، بر آمادگی کانون وکلا و اعضای آن اعم از وکلا و‌ کارآموزان وکالت در شور آفرینی انتخاباتی و همچنین کمک به شناخت نامزدهایی که در حوزه تقنین، تنقیح و نظارت بر اجرای قوانین تخصص و تجربه دارند را به ساحت مردم شریف استان اعلام‌ نمود.

ساختمان کانون وکلای دادگستری آذربایجان غربی به عنوان یکی از شعبات اخذ رأی

رئیس کانون وکلای دادگستری آذربایجان غربی در بخش دیگری از سخنان خود به استقبال این کانون در استقرار صندوق اخذ رأی در محل ساختمان کانون وکلای دادگستری اشاره کرده و از فرماندار محترم شهرستان ارومیه و مسئولین محترم استانی ستاد برگزاری انتخابات درخواست نمود به منظور تسهیل حضور وکلا و کارآموزان وکالت، کارشناسان رسمی دادگستری، سردفتران اسناد رسمی و نیز اساتید، حقوقدانان و دانشجویان مقاطع مختلف رشته حقوق در انتخابات پیش رو که تعداد قابل توجهی را تشکیل می دهند، ساختمان کانون وکلای دادگستری استان با تمام ظرفیت به عنوان یکی از شعبات اخذ رأی در نظر گرفته شود.

بیشتر بخوانید:

علیزاده ابراز امیدواری کرد خانواده بزرگ کانون وکلای استان همگام با مردم شریف و به ویژه خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و برخلاف خواست دشمنان این کشور یکبار دیگر با حضور پرشور خود در انتخابات به اقتدار، امنیت ملی و رشد مردم سالاری در ایران اسلامی کمک خواهند کرد.

منبع: روابط عمومی کانون وکلای دادگستری استان آذربایجان غربی

یک دیدگاه

  1. عجب!
    حکایت اون شوهره ست که به زنش گفت: من گفتم برقص ولی نه به این خوبی!
    البته بد نیست که کانونها و روسا و دست اندرکارانش در مواجهه با قدرت گاهی نرمش قهرمانانه کنند و برای حفظ استقلالشون از بعضی مصادیق فرعی و نه چندان مهم استقلال عدول کنند. ولی خب این عدول باید در حد نرمش قهرمانانه باشه نه خوش رقصی 🙂

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا