اخبار قوه قضاییهویژه

رئیس دادگستری آبادان: از بهترین و خوش‌نام ترین وکلا در پرونده متروپل استفاده می شود

وکلاپرس- رئیس دادگستری آبادان درباره اقدامات حقوقی و قضایی انجام شده در مورد حادثه تلخ متروپل به خبرنگاران گفت: قرار است از بهترین وکلا و خوش‌نام ترین آن‌ها در پرونده متروپل استفاده شود و تاکنون نیز ۵۰ فقره وکالت معاضدتی تشکیل شده است.

نعمت‌الله روشن‌روا امروز پنج شنبه ۱۲ خرداد در جمع خبرنگاران ضمن عرض تسلیت جان باختن شماری از شهروندان آبادانی در حادثه متروپل اظهار کرد: دستگاه قضا در کنار مردم آبادان به خصوص افرادی است که عزیزان‌شان را از دست داده‌اند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: از آغاز این اتفاق، اعضای دادگستری خوزستان و دیگر بخش‌های دستگاه قضا در آبادان حضور داشتند و تا امروز پای کار بوده‌اند.

رئیس دادگستری آبادان گفت: کارهای کیفری و تحقیقاتی پرونده متروپل از همان لحظات اول توسط تیم‌های تخصصی آغاز شد.

روشن‌روا با اشاره به رسیدگی به پرونده‌های متروپل در مراجع قضایی عنوان کرد: ستاد پیگیری و رسیدگی به امور حقوقی و قضایی حادثه متروپل به منظور رسیدگی فوق‌العاده به شکایات تشکیل شده است.

وی ادامه داد: در این ستاد ارشادهای لازم در خصوص مسائل حقوقی و کارگری صورت خواهد گرفت. در خصوص برخی از مسائل که باید در دادگستری دنبال شود، به ویژه بحث انحصار وراثت افرادی که در حادثه متروپل فوت کرده‌اند از افرادی که مراجعه نکرده‌اند درخواست می‌کنیم که سریعا به این مرکز مراجعه کنند.

رئیس دادگستری آبادان گفت: به صورت فوق‌العاده و ویژه شعبه‌ای برای رسیدگی به این موارد در نظر گرفته شده است تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مسائل رسیدگی شود.

روشن‌روا بیان کرد: در دادگستری آبادان شعبه ویژه‌ای برای رسیدگی به خسارت‌دیدگان این حادثه با حضور قضات ماهر در نظر گرفته شده تا به صورت ویژه به مطالبات افرادی که شکایاتی دارند در کمترین زمان رسیدگی شود.

وی افزود: قرار است از بهترین وکلا و خوش‌نام ترین آن‌ها در پرونده متروپل استفاده شود و تاکنون نیز ۵۰ فقره وکلات معاضدتی تشکیل شده است.

رئیس دادگستری آبادان بیان کرد: افرادی که در این حادثه مستقیم صدمه ندیده‌اند اجازه بدهند ابتدا افرادی که مستقیما از این حادثه دچار خسارت شده‌اند بتوانند کار خود را پیش برده و به حق و حقوق خود برسند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا