اخبار کانون ها

دیدار رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز با سه تن از نمایندگان مجلس

وکلاپرس- رییس و معاون امور پارلمانی کانون وکلای دادگستری مرکز روز چهارشنبه در خصوص مصوبات اخیر مجلس با برخی از نمایندگان مجلس دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش وکلاپرس، روز چهارشنبه(۲۲ شهریور ۱۴۰۱) وکیل حسن صفادوست ، رئیس کانون وکلای مرکز در دیدار با سه تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی درباره مصوبات اخیر این نهاد به رایزنی پرداختند.

بیشتر بخوانید:

بر اساس اطلاعات واصله، در این نشست حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی (عضو کمیسیون حقوقی و قضایی)، علی خضریان (کمیسیون اصل ۹۰ قانون اساسی) و بهروز محبی نجم آبادی (عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات) حضور داشتند.

این نشست با رایزنی و حضور فرهاد تجری (نماینده دوره دهم مجلس) که پس از پایان دوره نمایندگی اش وارد حرفه وکالت شده، برگزار شده است.

لازم به ذکر است روابط عمومی کانون وکلای مرکز درباره این دیدار خبری منتشر نکرده است

متن انتصاب فرهاد تجری به سمت معاونت امور مجلس کانون وکلای مرکز

روابط عمومی کانون وکلای مرکز در اطلاعیه ضمن اعلام انتصاب دکتر فرهاد تجری به سمت معاونت امور مجلس کانون وکلای دادگستری مرکز، متن حکم انتصاب را نیز منتشر کرده است.

متن حکم به شرح زیر است:

همکار محترم جناب آقای دکتر فرهاد تجری

وکیل محترم پایه یک دادگستری

با سلام و احترام؛

با عنایت به ضرورت ارتقاء سطح تعامل بین کانون وکلای دادگستری مرکز و مجلس شورای اسلامی و با توجه به شایستگی های فردی و سوابق و تجربیات ارزشمند شما در حوزه تقنینی و قضایی به موجب این حکم و براساس مصوبه مورخ ١۴٠٢/٠۶/٠٧ هیئت مدیره به عنوان معاون امور مجلس کانون وکلای دادگستری مرکز منصوب می شوید.

امید است، در راستای تحقق سیاستهای کلی نظام قانونگذاری ابلاغی از طرف مقام معظم رهبری «دام ظله» به ویژه اجرای بند ٩ با بهره گیری از تخصص و تجربه شخصی و پشتوانه صنفی، ضمن ایجاد ساختار و استفاده از ظرفیت قانونی قوای سه گانه بسترهای لازم را برای تعامل و هماهنگی با قوه مقننه فراهم نمائید.

توفیق جنابعالی را از درگاه خداوند متعال آرزومندم.

                  دکتر حسن صفادوست

           رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا