اخبار کانون هاویژه

دیدار برخی از مدیران کانون وکلای مرکز با علی القاصی مهر و علی صالحی

وکلاپرس- وکیل حسن صفادوست همراه با وکیل غلامرضا امینی و وکیل علی صدری خانلو روز گذشته (۱۴ آذر) با قاضی القاصی مهر(رئیس کل دادگستری استان تهران) و قاضی صالحی(دادستان عمومی و انقلاب تهران) دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش وکلاپرس، روز گذشته وکیل حسن صفادوست به اتفاق وکیل غلامرضا امینی و وکیل علی صدری خانلو به دیدار قاضی القاصی مهر(رئیس کل دادگستری استان تهران) و قاضی صالحی(دادستان عمومی و انقلاب تهران) رفته اند.

بیشتر بخوانید:

در این دیدارها که به صورت جداگانه برگزار شده، راجع به مشکلات وکلا در دادگستری صحبت شده و «تشکیل کارگروه مشترک جهت عملیاتی نمودن خواسته های وکلا» از نتایج این دیدارها بوده است.

دیدار با قاضی علی صالحی
دیدار با قاضی علی صالحی

 در گزارشی که دکتر علی صدری خانلو برای وکلاپرس ارسال کرده است، پیگیری وضعیت وکلای بازداشتی در این دیدارها موضوع پیگیری‌ها نبوده است.

 در این گزارش آمده است:

 «بتاریخ ۱۴۰۱/۰۹/۱۴ رئیس محترم کانون وکلای دادگستری مرکز جناب دکتر حسن صفادوست و رابط محترم کانون با قوه قضائیه جناب دکتر غلامرضا امینی و بازرس محترم کانون جناب دکتر علی صدری خانلو دیداری با جناب دکتر القاصی مهر رئیس محترم کل دادگستری استان تهران و جناب دکتر صالحی دادستان عمومی و انقلاب تهران بطور جداگانه داشته اند.

در این دیدار، موضوعات رعایت شان وکلا و عدم رعایت بازرسی بدنی و استفاده از تلفن همراه بعنوان ابزار کار ایشان و راه اندازی گیت های الکترونیکی در همه مجتمع های قضایی و اختصاص اتاقی در مراجع قضایی برای وکلا جهت همفکری با همکاران خویش و افزایش پذیرش کارآموزان وکالت در محاکم و دادسرا ها و تردد آسان وکلا در دادسرای امنیت جهت پیگیری پرونده های وکالتی، امکان پذیرش اعمال ماده۴۷۷ قانون آیین دادرسی کیفری توسط وکلا و استفاده از ظرفیت علمی و تجربی وکلا در اصلاح و ارتقای سامانه الکترونیکی قوه قضاییه و ایجاد مرکز علمی و پژوهشی و برگزاری همایش های علمی مشترک مورد بحث و گفتگو قرار گرفت که نهایتا تشکیل کارگروه مشترک جهت عملیاتی نمودن خواسته های وکلا مورد توافق قرار گرفت.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا