اخبار کانون هاویژه

در صورت عدم اقدام لازم اسکودا و سازمان سنجش رأسا آزمون وکالت را برگزار می‌کنیم

وکلاپرس- هیأت مدیره کانون وکلای البرز در چهل و سومین جلسه خود تصویب کرد در صورت عدم اقدام لازم اسکودا و سازمان سنجش رأسا آزمون وکالت را برگزار خواهد کرد.

به گزارش وکلاپرس، در جلسه ۱۰ آذر ۱۴۰۰ هیات مدیره کانون وکلای البرز که امروز متن مصوبات آن منتشر شد، مقرر شده است در صورت عدم هماهنگی و اقدام لازم از ناحیه اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران و سازمان سنجش، کانون وکلای البرز رأسا نسبت به برگزاری آزمون وکالت ۱۴۰۰ اقدام کند.

بیشتر بخوانید: جلیل مالکی: هیچ شرط سنی برای شرکت در آزمون وکالت در نشست بوشهر به تصویب نرسیده است

مصوبات چهل و سومین جلسه هیأت مدیره دوره پنجم کانون وکلای دادگستری البرز در خصوص آزمون وکالت به شرح زیر است:

درخصوص جایگاه وکیل، رئیس محترم گزارشی از تهیه و تعبیه جایگاه وکیل درساختمان جدید دادگستری ارائه و مقرر شد برای ۲۰ عدد جایگاه وکیل مبلغ دویست و سی میلیون ریال سهم کانون البرز پرداخت و هماهنگی لازم نیز جهت مراسم رونمایی صورت گیرد.

در خصوص نامه اخیر سازمان سنجش و معاونت قوه قضائیه پس از بحث و بررسی مقرر شد با توجه به تکلیف مقرر قانونی، کانون ها وفق ماده ۱ قانون کیفیت اخذ پروانه در برگزاری آزمون ۱۴۰۰ و بر اساس پیشنهاد رئیس محترم کانون جناب دکتر تفویضی مقرر شد در صورت عدم هماهنگی و اقدام لازم از ناحیه اتحادیه و سازمان سنجش، کانون البرز راسا نسبت به برگزاری آزمون ۱۴۰۰ اقدام نماید.

درخواست های همکاران و سایر اموری که مستلزم اتخاذ نظر هیأت مدیره است، مورد بحث و بررسی و اتخاذ تصمیم قرار گرفت.

 بیشتر بخوانید:

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا