اخبار صنفیویژه

حمله به وکیل وحید مهرادی فر و مجروح ساختن صورت و گوش وی در تهران

وکلاپرس- یک وکیل دادگستری در شهر تهران و در فاصله ۳۰۰ متری با کلانتری دربند مورد جرح و آسیب‌دیدگی از ناحیه صورت و گوش قرار گرفت.

به گزارش وکلاپرس، وکیل وحید مهرادی فر عضو کانون وکلای البرز روز سه شنبه (۲۲ آذر ۱۴۰۱) مورد جرح چاقو از سوی فردی ناشناس قرار گرفت که سبب مجروح شدن و آسیب جدی به صورت و گوش وی شد.

بیشتر بخوانید:

وکیل وحید مهرادی فر(که اخیراً نام فامیلی خود را از بایرام‌زاده به مهرادی فر تغییر داده است) در گفت و گو با وکلاپرس از تعرض به وی در پایین‌تر از مجتمع ۱ شورای حل اختلاف تهران(دربند) خبر داد.

 وکیل مهرادی‌فر که عضو کانون وکلای البرز است، با ارسال تصاویر زیر به توضیح بیشتر ماجرا پرداخت و افزود: «دیروز پس اتمام جلسه رسیدگی در مجتمع شهید مدنی تهران و در هنگام پارک و پیاده شدن تر خودرو در حوالی مجتمع یک شورای حل اختلاف شهر تهران مورد حمله فردی با پوشش ماسک قرار گرفتم دقیقا ۳۰۰ متر بالاتر از کلانتری دربند و بخشی از صورتم آسیب دیده و گوشم هم از وسط بریده شد و پست گوشم هم آسیب دید»

بیشتر بخوانید:

این وکیل دادگستری به وکلاپرس گفت: از روی جثه و صدای ضارب او را شناختم اما هنوز این فرد شناسایی نشده است.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا به کانون‌های وکلای البرز و مرکز برای پیگیری وضعیتش اطلاعی داده است، گفت: از آنجایی که هیچ توانایی در این دو مجموعه نمی‌بینم، به آن‌ها اطلاعی نداده‌ام.

هشدار: تصاویر زیر 👇 شامل صحنه‌هایی است که شاید برای برخی آزاردهنده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا