اخبار صنفیویژه

جزئیات ضرب و جرح یک وکیل در نزدیکی ساختمان کانون وکلای مرکز

وکلاپرس- نایب رییس کانون وکلای مرکز درخصوص جزئیات ضرب و جرح یک وکیل در مقابل ورودی ساختمان این کانون گفت: ضارب به احتمال زیاد شاکی پرونده انتظامی این وکیل بوده است.

به گزارش وکلاپرس، ۲۳ آبان ماه امسال اخباری مبنی بر ضرب و جرح یک وکیل دادگستری در تهران مقابل ورودی ساختمان کانون وکلای مرکز منتشر شد.

بیشتر بخوانید:

وکیل مضروب در فاصله ۱۰۰ متری کانون مرکز مورد حمله قرار گرفت

دکتر محمد شاه محمدی، نایب رییس کانون وکلای مرکز، در گفتگو با خبرنگار وکلاپرس ضمن تایید این خبر و بدون ذکر نام آن وکیل، درمورد جزئیات حادثه گفت: این حادثه همزمان با جلسه هیات مدیره اتفاق افتاده بود؛ بعد از جلسه هیات مدیره، کلیات حادثه به اطلاع ما رسید و پیگیری کردیم.

او ادامه داد: ظاهرا شکایتی علیه همکار ما مطرح شده بود و او به دادسرا مراجعه کرده بود. در دادسرا با توافقاتی که حاصل شده بود، اختلاف حل و صورت جلسه شده بود. اما حین خروج وکیل مذکور از کانون، در فاصله ۱۰۰ متری، مورد حمله قرار گرفت و مجروح شد.

مجروح ساختن یک وکیل در نزدیکی کانون وکلای دادگستری مرکز
مجروح ساختن یک وکیل در نزدیکی کانون وکلای دادگستری مرکز

ضارب به احتمال زیاد شاکی پرونده انتظامی این وکیل بوده است

نایب رییس کانون وکلای مرکز افزود: وکیل مضروب در زمان حادثه متوجه نشد که حمله از سمت چه کسی صورت گرفته اما با پیگیری های انجام شده به احتمال زیاد همان موکل که شاکی پرونده انتظامی بوده همراه با شخص دیگری، به او حمله کرده بود.

این وکیل دادگستری در پاسخ به خبرنگار وکلاپرس مبنی بر آخرین وضعیت پرونده گفت: اداره حقوقی کانون وکلای داداگستری مرکز پرونده این وکیل را پیگیری می کند.

بیشتر بخوانید:

به نظر می‌رسد از ابتدای امسال این دهمین سوءقصد به جان وکلای دادگستری است که رسانه‌ای شده است. متاسفانه سه مورد از این سوءقصدها منجر به قتل وکلای دادگستری شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا