اخبار کانون هاویژه

جلیل مالکی :‌ رأی اول وکلا روی تخم چشم ماست

وکلاپرس ـ روز گذشته ( ۲۹ تیر ۱۳۹۹) اگرچه در اولین جلسه هیأت مدیره سی و یکم کانون وکلای مرکز ، اعضای هیأت رییسه مشخص شدند، اما انتخاب مدیران کانون وکلای مادر بدون حاشیه نبود. در بخشی از این جلسه جلیل مالکی خطاب به سید مهدی حجتی می گوید: رأی اول وکلا روی تخم چشم ماست.

به گزارش وکلاپرس روند انتخاب رییس، نواب رییس و بازرس های کانون وکلای مرکز حواشی بسیاری مواجه شد و اعتراض برخی وکلا را به همراه داشت؛ تا جایی که بسیاری از وکلا نسبت به عدم حضور دکتر سید مهدی حجتی در ساختار هیأت رییسه – به عنوان دارنده بالاترین میزان رأی در انتخابات کانون وکلای مرکز- معترض شدند.

بیشتر بخوانید: حاشیه های انتخاب هیأت رییسه در کانون وکلای مرکز

در همین زمینه فیلمی از جلسه دیروز هیأت مدیره کانون مذکور منتشر شده که در آن دکتر جلیل مالکی به عنوان رئیس هیأت مدیره دوره سی و یکم در پاسخ به برخی دلخوری های صورت گرفته و خطاب به سید مهدی حجتی می گوید:

رأی اول وکلا را در دوره بیست و نهم درمورد دکتر نجفی داشتیم. اما اعضای هیأت مدیره به او برای ریاست رأی ندادند. کاندیداهای نایب ربیسی نیز در آن دوره رای نیاوردند… اما نهایتاً همه همکاری کردیم و با تشکیل هیأت رییسه همه پشت سر رییس و نواب رییس منتخب ایستادند؛ حتی اگر نظرشان مخالف این مسأله بود.

الان هم همین اتفاق افتاده است. رای اول وکلا روی تخم چشم ماست و بحثی نداریم. به هر حال الان رای گیری شده و درست نیست بدعت کنیم رای اعضای هیات مدیره را وتو کنیم. ممکن است من نیز با آراء داده شده موافق نباشم اما دموکراسی همین است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا