گفت و گوویژه

جزئیات نحوه رزرو اتاق مذاکره در کانون وکلای کردستان

وکلاپرس- رییس کانون وکلای کردستان ضمن اعلام استقبال از اتاق مذاکره در این کانون گفت: درصدد راه اندازی بخش رزرو وقت در سایت کانون هستیم.

به گزارش وکلاپرس، مراسم افتتاحیه تشکیل اتاق مذاکره در کانون وکلای دادگستری کردستان در تاریخ ۱۱ بهمن ماه برگزار شد. احمد نامداری، رییس کانون وکلای دادگستری کردستان، در گفتگو با خبرنگار وکلاپرس درخصوص جزییات تشکیل این اتاق گفت: اتاق مذاکره در راستای اجرای مصوبات هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری کردستان و به منظور استفاده از فضای کار درخور و مجهز برای برگزاری جلسات مذاکره اعضای محترم کانون با موکلین خود راه اندازی شده است.

هدف از تشکیل اتاق مذاکره؛ حمایت از وکلای جوان

وی ادامه داد: هدف از تشکیل این اتاق، حمایت از وکلای جوانی است که در شرایط فعلی به دلیل کمبود فضا و دشواری خرید یا اجاره دفتر در مضیقه مالی هستند. همچنین وکلایی که در شهرستان فعالیت دارند و برای مرحله تجدیدنظر به مرکز استان مراجعه می کنند بتوانند از این فضا استفاده کنند.

نامداری اظهار کرد: در راستای اهدافی که مطرح شد، فضایی را در محل ساختمان کانون به این مسئله اختصاص دادیم. مدت زمانی که برای مشاوره به هر وکیل اختصاص داده می شود، ۳۰ دقیقه است و بهره مندی از این خدمت به صورت رایگان خواهد بود.

ساز و کار نوبت دهی و رزرو وقت اتاق مذاکره

رییس کانون وکلای کردستان درخصوص ساز و کار نوبت دهی و رزرو وقت نیز گفت: در حال حاضر همکاران برای استفاده از اتاق مذاکره و رزرو نوبت می بایست با وکیل سیروان اردلانی به شماره تماس ۰۹۱۸۳۷۳۷۷۵۹ هماهنگ کنند اما درصدد راه اندازی بخش رزرو وقت در سایت کانون نیز هستیم.

او با اشاره به استقبال وکلا از راه اندازی اتاق مذاکره گفت: خوشبختانه استقبال همکاران تا حدی بود که درخواست امکان بهره مندی از فضا در ساعات غیر اداری را نیز دارند و این موضوع در حال بررسی است.

بیشتر بخوانید:

گفتنی است کانون وکلای دادگستری کردستان در جلسه هیات مدیره مورخ ۲۹ مردادماه ۱۴۰۱، تهیه اتاق مذاکره رایگان برای وکلا و کارآموزان را به تصویب رسانده بود. پیشتر نیز کانون وکلای قزوین به عنوان اولین کانون وکلای کشور ایده ایجاد اتاق مذاکره رایگان را در یکی از اتاق‌های ساختمان کانون عملی کرده بود.

کانون وکلای دادگستری فارس نیز  از جمله کانون‌های وکلایی است که تشکیل چنین اتاقی را در دستور کار قرار داده است؛ براساس مصوبه هشتمین جلسه هیأت مدیره این کانون در تاریخ ۱۴۰۱/۱۱/۲۵، مقرر شده است ساختمان کانون واقع در خیابان پیروزی به عنوان دفتر کار اشتراکی تجهیز شود و در اختیار همکاران وکیل قرار بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا