اخبار صنفیویژه

امکان رزرو اتاق رایگان « مذاکره وکیل » در کانون وکلای قزوین مهیا شده است

وکلاپرس ـ کانون وکلای قزوین در راستای تأمین مکان مشاوره و قرار ملاقات وکلا و کارآموزان وکالت با مراجع یا موکل اتاقی را با نام اتاق مذاکره مجهز کرده است.

به گزارش وکلاپرس، اخیراً کانون وکلای قزوین طرحی را اجرایی کرده است که بر اساس آن اتاقی در محل این کانون جهت بهره برداری کوتاه مدت وکلای دادگستری اختصاص داده شده است تا وکلا و کارآموزان وکالت بتوانند با مراجع یا موکل خود در مکانی مناسب قرار ملاقات و بررسی پرونده بگذارند.

بیشتر بخوانید:

وکلا و کارآموزان وکالت حوزه کانون قزوین با ورود به بخش «رزرو اتاق مذاکره» در درگاه رسمی این کانون می‌توانند با پر کردن فرم رزرواسیون درخواست خود برای استفاده از اتاق مذاکره را ثبت کنند.

در اطلاعیه ابتدایی بخش رزرو اتاق در سایت کانون وکلای قزوین درباره زمان استفاده از اتاق آمده است:

در راستای تأمین فضای کار درخور و مجهز برای برگزاری جلسات مذاکره اعضای محترم کانون با موکلین خود، اتاق مذاکره در خدمت شماست.

با ثبت درخواست رزرو خود از طریق تقویم الکترونیکی زیر می توانید این فضا را برای بازه زمانی ۴۵ دقیقه به رایگان در اختیار داشته باشید و جلسات کاری خود را در فضایی ایده آل به انجام برسانید.

پیشتر نایب رییس کانون وکلای قزوین در مصاحبه با وکلاپرس گفته بود: « اتاق مذاکره در ساختمان کانون وکلای دادگستری قزوین ایجاد شده است تا وکلا… بتوانند برای جلسات مشاره یا انعقاد قرارداد با موکلین و مراجعین خود در این محل حاضر شوند.»

برای رزرو اتاق مذاکره وکیل به لینک زیر مراجعه کنید:

«اتاق مذاکره» کانون وکلای دادگستری استان قزوین

بر اساس اطلاعات موجود، ثبت درخواست در این فرم به معنای رزرو اتاق محسوب شده و نیازی به تأیید درخواست وکیل از سوی مسئولان کانون وکلای قزوین نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا