گفت و گوویژه

جزئیاتی جدید از قتل حسین محمدزاده کارآموز وکالت کانون وکلای بوشهر

وکلاپرس- نائب رییس کانون وکلای بوشهر ضمن تایید خبر قتل پذیرفته شده آزمون وکالت گفت: حادثه هیچ ارتباطی به وظایف وکالتی مرحوم نداشته است.

به گزارش وکلاپرس، برخی از رسانه‌ها خبر از قتل یک وکیل دادگستری در تاریخ ۱۷ خردادماه در شهر وحدتیه از توابع شهرستان دشتستان استان بوشهر داده‌اند.

بیشتر بخوانید:

با پیگیری های بیشتر مشخص شد شخص مقتول حسین محمدزاده از کارآموزان جدید کانون وکلای بوشهر بوده است.

مقتول کارآموز مرکز مشاوران و پذیرفته شده آزمون وکالت کانون وکلا بود

وکیل مهدی بنه گزی، نائب رییس کانون وکلای دادگستری بوشهر، در گفتگو با خبرنگار وکلاپرس ضمن تایید خبر قتل، گفت: مقتول کارآموز مرکز مشاوران بوده است. او هم چنین از پذیرفته شدگان اخیر آزمون وکالت در کانون وکلای دادگستری بوشهر بود که دو ماه از دوران کارآموزی خود را سپری کرده بود.

حادثه هیچ ارتباطی به وظایف وکالتی نداشته است

این مسئول نهاد وکالت مدعی شد قتل صورت گرفته ارتباطی با وظایف حرفه‌ای مربوط به کارآموزی وکالت نداشته است و اظهار کرد: حادثه هیچ ارتباطی به وظایف وکالتی مرحوم نداشته است و ناشی از یک خصومت دیرینه بوده است.

او در پایان گفت: مقتول ح. م کارمند سابق اداره آب و فاضلاب بوده و هنوز پروانه وکالت اخذ نکرده بود.

قاتل همچنان متواری و تحت تعقیب نیروی انتظامی است.

بیشتر بخوانید:

آگهی ترحیم کارآموز وکالت حسین محمدزاده
آگهی ترحیم کارآموز وکالت حسین محمدزاده

لازم به ذکر است ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ کارآموز وکالت پریوش ظفری  و موکلش در حین حضور در دفتر وکالت در شهر کرمانشاه توسط همسر موکل خود مورد هدف تیراندازی قرار گرفتند و کشته شدند. متاسفانه پریوش ظفری در حین انتقال به بیمارستان، به علت شدت جراحت فوت کرد. این تیراندازی که در پی دعوای استرداد جهیزیه بود، منجر به قتل سه نفر (وکیل، موکل و یک شاهد) و زخمی شدن شاهد دیگر شد.

گفتنی است از ابتدای سال جاری و طی سه ما اخیر، این دومین قتل صورت گرفته علیه فعالان صنف وکالت بوده که در رسانه‌ها منتشر شده است. دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ نیز وکیل مهدی عمارلویی در نیشابور توسط یکی از مراجعانش کشته شد.

آخرین وکیلی پیش از مهدی عمارلوئی به قتل رسید زنی بود که روز ۱۵اسفند سال گذشته در پارکینگ خانه‌اش در خیابان ایرانشهر تهران توسط همسر همسرش با شلیک ۳ گلوله به قتل رسید.

بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا