گفت و گوویژه

ششمین المپیاد ورزشی کانون‌های وکلای دادگستری در ۳ رشته تنیس روی میز، والیبال و فوتسال برگزار می شود

وکلاپرس- وکیل علی اسداله پور رئیس جدید کانون وکلای دادگستری البرز، درباره برگزاری ششمین المپیاد ورزشی کانون‌های وکلای دادگستری که قرار است در تیر ماه به میزبانی کانون وکلای هرمزگان برگزار شود، جزئیاتی را بیان کرد.

به گزارش وکلاپرس، با تصمیم روسای کمیسیون‌های ورزش کانون‌های وکلای دادگستری، ششمین المپیاد ورزشی کانون‌های وکلای دادگستری ایران از تاریخ دهم تا شانزدهم تیر ماه ۱۴۰۲ به میزبانی کانون وکلای دادگستری هرمزگان در جزیره کیش برگزار خواهد شد.

مسابقات در ۳ رشته تنیس روی میز، والیبال و فوتسال برگزار می شود

وکیل علی اسداله پور، رئیس کانون وکلای دادگستری البرز، در گفتگو با وکلاپرس درخصوص جزئیات این المپیاد گفت: مسابقات در ۳ رشته تنیس روی میز، والیبال و فوتسال برگزار می شود و هزینه شرکت در رشته ها برای هر تیم ورزشی به صورت جداگانه مشخص و به کانون‌ها اعلام شده است.

بیشتر بخوانید:

هزینه تیم ها اصولا توسط کانون‌های شرکت کننده تامین می شود

رییس کانون وکلای دادگستری البرز در پاسخ به محل تامین هزینه های شرکت در این مسابقات گفت: هزینه تیم ها اصولا توسط کانون‌های شرکت کننده، در قالب ورودی هر رشته، تامین می شود که بعضا وکلای علاقمند شرکت کننده در مسابقات نیز در تامین هزینه ها و البسه مشارکت می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

وجود دیدگاه‌های موافق و مخالف با برگزاری المپیاد‌های ورزشی

 وکیل اسداله پور در پایان به وجود دیدگاه های موافق و مخالف با برگزاری اینگونه المپیادها اشاره کرد و گفت: برخی‌ از همکاران برگزاری این المپیاد را به دلیل هزینه‌ بالای برگزاری و اعزام تیم‌ها، منطقی و به صرفه نمی دانند اما برخی نیز معتقدند تشکیل چنین اجتماعاتی سبب افزیش ارتباط کانون‌های وکلا و همکاران، ایجاد حس همدلی و اتحاد در وکلا می‌شود.

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا