اخبار کانون هاویژه

جزئیاتی جدید از سوءقصد به وکیل مجید شیبانی در مشهد

وکلاپرس– نائب رییس سابق کانون وکلای خراسان ضمن تشریح جزئیات حادثه سوء قصد به وکیل مجید شیبانی، از پیگیری پرونده توسط کانون وکلای خراسان خبر داد.
به گزارش وکلاپرس، ۲۳ تیر ۱۴۰۱ وکیل مجید شیبانی در شهر مشهد توسط عده‌ای که هویتشان هنوز معلوم نشده است، با چاقو و قمه مجروح شد.

بیشتر بخوانید:

احتمالا سوءقصد مرتبط با یکی از پرونده‌های وکالتی وکیل شیبانی بوده است

حسن زاده در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تشریح جزییات حادثه سوءقصد گفت: سوء قصد به وکیل شیبانی، احتمالا در ارتباط با یکی از پرونده‌های وکالتی وی بوده است. سه نفر هنگام خروج او از منزل، با شمشیر و چاقو به وی حمله کرده اند. گویا هدف ضاربین قتل نبوده است و به همین دلیل، دست‌ها و پاهای این وکیل را مورد آسیب قرار دادند.

بیشتر بخوانید:

پرونده شکایت به شعبه بازپرسی ارجاع شده است

او در پاسخ به جزییات پیگیری‌ها و اقدامات کانون وکلای خراسان گفت: روز شنبه پرونده تشکیل و به شعبه بازپرسی ارجاع شده است و دکتر مجتبی زاهدیان، رییس کانون وکلای خراسان نیز در این خصوص با دادستان محترم مرکز استان گفتگو و خواستار پیگیری سریع و برخورد قاطع با عوامل این جنایت شده اند.

وضعیت عمومی مجید شیبانی مساعد اعلام شده است

حسن زاده درخصوص آخرین وضعیت جسمانی وکیل شیبانی گفت: در ملاقاتی که با ایشان داشتم در حال حاضر وضعیت عمومی وی مساعد اعلام شده است و یک عمل جراحی او با موفقیت انجام و دو عمل دیگر برای دست و پا باید انجام شود. خوشبختانه آسیبی به اعضای داخلی و سر وی وارد نشده است.

شاغلین کدام کسب و کار در معرض چنین خطراتی قرار دارند؟

وی ضمن انتقاد از دیدگاه‌های برخی نمایندگان مجلس که وکالت را کسب و کار تلقی می کنند خاطر نشان کرد: شاغلین کدام کسب و کار در معرض چنین خطراتی قرار دارند؟ و مهمتر اینکه کدام گروه از مشاغل در طول سال در موارد متعددی بصورت رایگان به ارائه مشاوره و انجام وکالتهای معاضدتی و تسخیری می پردازند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا