اخبار قوه قضاییه

توضیحات ‌‏دبیر سیاسی سابق مشرق نیوز درباره پرونده دو فرزند معاون اول قوه قضائیه

وکلاپرس- علی‌اکبر غلامی دبیر سیاسی سابق مشرق نیوز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس به تشریح ماجرای بازداشت فرزندان یک مقام ارشد قضایی پرداخته است.

به گزارش وکلاپرس مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضائیه در آخرین نشست خبری خود مورخ ۴ مهر ماه، خبر بازداشت ۲ تن از فرزندان یکی از مقامات قوه قضائیه را تأیید کرد.

خبرگزاری تسنیم نیز در تشریح این خبر مدعی شده بود: این دو فرد بازداشت‌شده، فرزندان حجت‌الاسلام مصدق معاون اول قوه قضائیه هستند.

براساس اعلام تسنیم از حدود هشت ماه پیش پرونده ای با دستور رئیس قوه قضائیه تشکیل شده که این پرونده را به‌دلیل برخی موارد آن به حفاظت قوه قضائیه و اطلاعات سپاه ارجاع شده است.

بیشتر بخوانید:

با دستور قاضی القضات بازرسی و تحقیقات از پرونده با دو ضابط آغاز شد و در این پرونده تا کنون ۸ نفر بازداشت شده‌اند و در بخشی از این پرونده فردی به‌نام رستمی صفا مطرح می‌شود، ابربدهکار بزرگ بانکی‌ای که هیچ بانکی هم از او شکایت نکرده بود!!

علی‌اکبر غلامی در گفت و گو با فارس در تکمیل این خبر ضمن تشریح ماجرای بازداشت فرزندان یک مقاوم ارشد قضایی به این موضوع اشاره کرد که جمهوری اسلامی در مقابله با فساد به طور سیستماتیک عمل می‌کند.

یک دیدگاه

  1. وای وای فرزندان مصدق؟؟؟ خوب دیگه ما اگه بگیم رانت هست زیادم هست بعدش….عموما این چیزا بحث اختلاف احزاب است باید دید مصدق به مذاق کی خوش نیامده که حالا رفتن حفاظت زیرابشو زدن… ای کاش بیطرفانه و عادلانه کل این موضوع رانت برای همیشه برطرف می شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا