اخبار کانون هاویژه

تلاش کانون وکلای منطقه فارس برای ایجاد کانون وکلای کهگیلویه و بویراحمد

وکلاپرس- هیأت مدیره کانون وکلای منطقه فارس در مصوبه اخیر خود از عزم خود برای ایجاد یک کانون وکلای مستقل در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

به گزارش وکلاپرس به نقل از روابط عمومی کانون وکلای دادگستری کانون فارس و کهگیلویه وبویر احمد، هیات مدیره این کانون روز گذشته ۲۵ بهمن در هشتمین جلسه خود مصوب کردند نشستی در راستای «طرح مستقل شدن کانون وکلای کهگیلویه و بویراحمد از کانون فارس» برگزار کنند.

بیشتر بخوانید:

در مصوبه روز گذشته هیأت مدیره کانون فارس آمده است:

«در راستای اجرایی شدن طرح مستقل شدن کانون وکلای کهگیلویه و بویراحمد از کانون فارس مقرر گردید طی هماهنگی با دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد و با دعوت از تعدادی همکاران درحوزه قضایی آن استان نشستی در این خصوص برگزار گردد.»

 

بیشتر بخوانید:

لازم به ذکر است هرچند در سال جاری کانون‌های وکلای مرکز و خراسان برای ایجاد کانون وکلای سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی تلاش کردند، لیکن این امر با استقبال وکلای این دو استان روبرو نشد و وکلای این مناطق تحت مدیریت کانون مرکز و خراسان باقی ماندند.

همچنین کانون وکلای خراسان شمالی، کانون وکلای هرمزگان، کانون وکلای سمنان کانون هایی هستند که اخیرا ایجاد و از کانون خراسان و مرکز مستقل شده اند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا