اخبار قوه قضاییه

تقدیر و تشکر دادگستری از قوه قضاییه

وزیر دادگستری در نامه ای به رییس قوه قضاییه از تهیه و تدوین دو سند «امنیت قضایی» و «تحول قضایی» قدردانی کرد

وکلاپرس- وزیر دادگستری با ارسال نامه ای خطاب به رییس قوه قضاییه از تهیه و تدوین دو سند «امنیت قضایی» و «تحول قضایی» سپاسگزاری و قدردانی کرد.

سید علیرضا آوایی وزیر دادگستری روز گذشته با ارسال نامه ای خطاب به آیت الله رییسی رییس قوه قضاییه، ضمن اعلام آمادگی وزارت دادگستری برای اجرای اسناد «سند امنیت قضایی» و «نسخه ارتقا یافته سند تحول قضایی» از مجموعه قوه قضاییه بابت تهیه و تدوین این دو سند تقدیر و تشکر کرد.

در متن این نامه آمده است: مفاد و محتوای دو سند راهبردی و برنامه‌ای اعلام شده توسط قوه محترم قضاییه، موسوم به «سند امنیت قضایی» و «نسخه ارتقا یافته سند تحول قضایی»، مورد ملاحظه قرار گرفت. بر اساس تجربه و شناخت فردی و سازمانی خود، مفاد این اسناد را در مسیر تکاملی برنامه‌های رؤسای محترم پیشین قوه قضاییه می‌دانم.

وزیر دادگستری در نامه مذکور تصریح کرده است: در دو سند موصوف، انعکاس محتوای اسناد بالادستی کشور – نظیر قانون اساسی، سیاست‌های کلی نظام، سند چشم انداز جمهوری اسلامی ایران در افق ۱۴۰۴ شمسی، قانون احکام دائمی برنامه‌های توسعه کشور و نظریات مقام معظم رهبری در خصوص مأموریت‌های قوه قضاییه- مشخص و مشهود است، بنابراین، به سهم و به نوبه خود، از توجه و اهتمام جنابعالی و همکاران ارجمند، در تهیه و تدوین این اسناد، سپاسگزاری و قدردانی می‌کنم.

آوایی همچنین آمادگی خود و همکارانش در وزارت دادگستری را نیز برای هر گونه همکاری و تشریک مساعی در جهت تحقق اهداف این اسناد – به ویژه، در رابطه با مفاد اولین چرخش تحول آفرین مذکور در مبحث سوم فصل اول سند تحول قضایی، مشعر بر «چرخش از نگاه بخشی به قوه قضائیه، به همکاری و هم افزایی سازنده و مؤثر با سایر قوا برای دستیابی به آرمان‌های متعالی نظام جمهوری اسلامی ایران و تحقق عدالت برای شکل گیری تمدن اسلامی، ایرانی» – اعلام کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا