اخبار کانون هاویژه

تقدیر از ۱۴ وکیل دادگستری از سوی معاون منابع انسانی دادگستری استان گلستان

وکلاپرس- معاون دادگستری استان گلستان از تعدادی از وکلای این استان تحت عنوان « وکلای پایبند به قوانین و مقررات » تقدیر کرد.

به گزارش وکلاپرس، این تقدیر در راستای اجرای بند ۴ بخشنامه سال ۱۳۹۹ رئیس قوه قضاییه در خصوص «کیفیت اخذ پروانه دادگستری و ارائه قانونمند خدمات قضایی و وکالتی» صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید:

در بخشی از متن تقدیرنامه تنظیم شده از سوی معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان گلستان آمده است:

«در راستای اجرای بند ۴ بخشنامه ی مصوب ۱۳۹۹/۲/۳۰ ریاست محترم قوه قضائیه و با توجه به رسالت خطیر وکلای دادگستری و لزوم تشویق و تکریم وکلای پایبند به قوانین، مقررات و معیارهای مندرج در بند مذکور، به این وسیله از جناب عالی تقدیر و تشکر می شود.»

تقدیر دستگاه قضا از وکلای دادگستری متخصص و همچنین تقدیر کانون‌های وکلا از قضات خوشنام به رویه‌ای متعارف و دائمی تبدیل نشده است و صرفاً بنا به ابتکار شخصی برخی از مسئولین دو حوزه فعالیت‌های جسته و گریخته‌ای در این زمینه صورت می‌‌پذیرد.

بیشتر بخوانید:

به گزارش روابط عمومی کانون وکلای گلستان، وکلایی که احمدرضا فضیلت (معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان گلستان) از آنها تقدیر به عمل آورده است، عبارتند از:

  1. زری سجودی کلاکی
  2. حمیدرضا مومن،
  3. غلامحسین پایدار
  4. محمد اولادی
  5. رضا سلیمانی
  6. دکتر علی طالع زاری
  7. دکتر ابوالفضل دنکوب
  8. امید کفاش
  9. احمد جعفری
  10. جواد جعفری
  11. جلال سعیدفر
  12. حسین آزاد
  13. محسن رجبلو
  14. ابوالفضل پیاده کوهسار

یک دیدگاه

  1. عجب
    این هم از بدعتهای فساد آور است که دادگستری بیاید وکیل خوب وکیل بد تعیین کند یاد دبستان افتاد مبصر کلاس خوب و بد تعیین می کرد احتمالا معاون مذکور در دبستان مبصر بوده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا