اخبارویژه

تعطیلی ادارات دولتی در هفته آینده

رییس سازمان اداری و استخدامی کشور اعلام کرد در هفته آینده اصل بر تعطیلی ادارات دولتی است

وکلاپرس- رییس سازمان اداری و استخدامی کشور پنج شنبه شب از تعطیلی یک هفته ای ادارات دولتی خبر داد و گفت فقط کارمندانی که حضورشان ضروری است می توانند در محل کار خود حاضر بشوند.

به گزارش ایرنا، جمشید انصاری رییس سازمان اداری و استخدامی کشور پنجشنبه شب (۶ آذر ۱۳۹۹) با حضور در بخش گفت وگوی ویژه خبری شبکه دوم سیما اظهار کرد: هفته آینده ادارات، تعطیل هستند مگر آنکه حضور آن کسانی که به تشخیص مقامات حضور آنان ضروری باشد و این در جلسه دیروز دولت رییس جمهوری ابلاغ شد.

وی ادامه داد: از همه می خواهم این دستور را به صورت جدی عملی کنند و از مردم می خواهم کارهای اداری خود را دو هفته به تعویق بیاندازند تا زنجیره شیوع قطع شود. مثلاً در شهرداری یک بخش، خدمات شهری ارائه می کند و بخشی دیگر، مجوزها را صادر می کند و کسانی که سر کار حضور دارند از بخش ارائه خدمات شهری هستند. لذا قسمت های اداری غیرضروری نیازی به حضور ندارند.

بیشتر بخوانید:

معاون رییس جمهوری عنوان کرد: دولت، این بخشنامه را ابلاغ کرده و شامل همه کارکنان دولت اعم از رسمی و قراردادی و پیمانی و همچنین شامل قرارداد دستگاه با شرکت‌ها می شود و کاهش نیرو باید در تمام عرصه ها انجام شود و فرقی بین کارکنان شاغل ادارات نیست.

با توجه به اهمیت تعطیلی دادگاه ها از جهت تاثیر در مهلت های قانونی و قضایی، لازم است مسوولان قوه قضاییه به صورت شفاف در این زمینه اعلام موضع کنند.

 

‫۴ دیدگاه ها

  1. بعد از یک ماه قراره دو روز دیگه دادگاه رای به تنظیم سند خودرو من بده
    اگه تعطیل باشه دوباره یک ماه بلکه بیشتر باید منتظر باشم؟!!!

  2. تعطیلی ادارات موجب شلوغی دادگاه‌ها و دادسراها می شود، تکلیف تعطیلی دادگاه‌ها و محاکم قضایی را روشن کنید؟

  3. نه بابا تعطیلی چرا. کرونا تو دادگاهها نمیره. حرفایی میزنین. خدا وکیلی شما هم عقل دارین؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا