گفت و گوویژه

کمیته پیگیری وکلای در معرض خطر اسکودا برای رسیدگی به موضوع احضار وکلا تشکیل جلسه خواهد داد

وکلاپرس- کمیته پیگیری وکلای در معرض خطر اسکودا امروز به موضوع احضار وکلای دادگستری به شعبه ۷ دادسرای شهید مقدس اوین رسیدگی میکند.

به گزارش وکلاپرس از ۱۸ اردیبهشت برخی از وکلای دادگستری در شبکه‌های اجتماعی خبر از احضار خود به دادسرای امنیت تهران دادند. نقطه اشتراک این اطلاع‌رسانی‌ها، بی‌اطلاعی وکلای احضار شده از عنوان اتهامی آنان بود. این احضارها توسط شعبه ۷ دادسرای اوین (شهید مقدس) و بدون ذکر عنوان اتهامی صورت گرفته است.

ثمین چراغی، حسن یونسی، علی مجتهدزاده، علی شریف‌زاده، ابوالفضل حمزه،‌ محمدعلی کامفیروزی، سعید شیخ، ابوذر نصراللهی، سارا حمزه زاده، میترا ایزدی فر، مرجان اصفهانیان ازجمله این احضارشدگان هستند.

بیشتر بخوانید:

بی خبری وکلا از علت احضار

وکیل علی شریف‌زاده در گفتگو با خبرنگار وکلاپرس اعلام کرد: برای تاریخ ۲ خردادماه به شعبه ۷ دادسرای اوین (شهید مقدس) احضار شده ام و از علت آن بی خبرم.

وکیل سارا حمزه زاده نیز گفت که برای تاریخ ۳ خردادماه به شعبه ۷ دادسرای اوین (شهید مقدس) احضار شده و از علت آن بی خبر است.

تشکیل جلسه کمیته پیگیری وکلای در معرض خطر اسکودا برای رسیدگی به موضوع

دکتر صالح نقره کار، دبیر کمیسیون حقوق بشر کانون وکلای دادگستری مرکز در گفتگو با خبرنگار وکلاپرس در پاسخ به پیگیری های اسکودا و سایر مدیران نهاد وکالت گفت: کمیته پیگیری وکلای در معرض خطر اسکودا امروز جلسه ای برای رسیدگی به این موضوع مقرر کرده است. این جلسه ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۶ برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا