دسته‌بندی نشدهمصوبه

تسهیل صدور مجوز طرح‌ های توسعه صنایع تبدیلی و غذایی

مصوبات سی و هفتمین نشست هیات مقررات زدایی و تسهیل صدور مجوز های کسب و کار

مصوبات نشست هیات مقررات زدایی و تسهیل صدور مجوز های کسب و کار

  • وزارت امور اقتصادی و دارایی
  • وزارت جهاد کشاورزی
  • وزارت صنعت، معدن و تجارت

هیات مقررات زدایی و تسهیل صدور مجوز های کسب و کار در جلسه مورخ ۱۳۹۹/۲/۲۹ به استناد ماده ۷ قانون اجرای سیاست‌ های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی و اصلاحات بعدی آن در راستای تسهیل صدور مجوز طرح‌ های توسعه صنایع تبدیلی و غذایی به شرح زیر اتخاذ تصمیم نمود:

۱- برای تاسیس و یا توسعه زنجیره صنایع تبدیلی و غذایی و تکمیلی بخش کشاورزی و صنایع مرتبط با رعایت سایر ضوابط جواز تاسیس و یا پروانه بهره‌ برداری بر اساس اطلاعات ثبت شده و تایید شده توسط هیات بر روی درگاه ملی مجوز های کشور G4B.ir، استفاده از یک مکان اعم از عرصه یا اعیان یک ملک ضمن رعایت حقوق مالکیت و ترهین توسط همان مالک و یا دو یا چند واحد تولیدی دیگر بلامانع بوده و در صورت عدم نیاز مطابق با جواز یا پروانه، الزامی به درخواست و دریافت انشعابات جدید از قبیل آب، برق و گاز نیز نمی‌ باشد.

۲- وزارتخانه‌ های جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت حداکثر ظرف مدت دو ماه ارتباط سیستمی صدور مجوز ها را به‌ گونه‌ ای برقرار نمایند که متقاضیان ایجاد زنجیره ارزش بتوانند از دستگاه متولی صادر کننده مجوز، مجوز های تکمیلی و جدید را دریافت نمایند. هم زمان با درخواست صدور مجوز جدید توسط وزارت صادر کننده مجوز اولیه، مراتب به وزارت متولی صدور مجوز جدید اعلام می‌ شود. وزارت متولی صدور مجوز جدید مکلف است حداکثر ظرف مدت پانزده روز اقدام لازم به عمل آورد و نتیجه را اعلام کند. نظارت بر فعالیت‌ ها در چارچوب قوانین و مقررات بر عهده دستگاه ذی‌ ربط باقی خواهد ماند.

۳- دبیرخانه هیات مکلف است تسری اقدام مشابه بند های (۱) و (۲) را برای دیگر دستگاه‌ ها ظرف مدت دو ماه بررسی و نتیجه را به هیات اعلام نماید.

بیشتر بخوانید:

یک دیدگاه

  1. ربیعی هستم
    پدر مارو دراوردن انقدر از ما استعلام تکراری میخوان کجا باید بیایم پیگیری کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا