اخبار صنفی

تحصن وکیل خسرو علیکردی مقابل کانون وکلای دادگستری خراسان

وکلاپرس- وکیل خسرو علیکردی عضو کانون وکلای دادگستری خراسان در اعتراض به اجرای رای محرومیتش از وکالت توسط کانون وکلای خراسان، در مقابل ساختمان این نهاد اقدام به تحصن کرد.

به گزارش وکلاپرس، دادگاه انتظامی کانون وکلای دادگستری خراسان، وکیل خسرو علیکردی را به جرم انتشار اخبار دادرسی موکلین فاطمه سپهری و خانواده ابوالفضل آدینه زاده و دیگر زندانیان سیاسی، به دو سال ممنوعیت از شغل وکالت محکوم کرده بود.

همچنین در روزهای گذشته خسرو علیکردی از سوی رئیس شعبه یک دادگاه انقلاب مشهد به مجازات‌ یک سال حبس، دو سال ممنوعیت از اشتغال به حرفه وکالت، دو سال تبعید به شهرستان نهبندان، دو سال ممنوعیت خروج از کشور و دو سال ممنوعیت از فعالیت در فضای مجازی محکوم شده بود.

بیشتر بخوانید:

در همین راستا وکیل خسرو علیکردی در اعتراض به این آرا، روز دوشنبه دوم بهمن ۱۴۰۲ در مقابل ساختمان کانون وکلای دادگستری خراسان دست به تحصن مسالمت آمیز کرد و از رئیس کانون وکلای خراسان و دیگر اعضای هیات مدیره کانون وکلا، دادگاه انتظامی کانون وکلا خراسان خواستار رفع موانع ممنوعیت از وکالت خود به استناد لایحه قانونی استقلال کانون وکلای دادگستری شد.

منبع فیلم:صفحه مجازی وکیل خسرو علیکردی

یک دیدگاه

  1. وکلا بسیار مظلوم واقع شده اند در واقع احکامی که برای ایشان صادر میشود باید به مانند دادگاه روحانیون در دادگاهی ویژه باشد چرا که ایشان بسیار در معرض اتهامات ناروا و افترا هستند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا