اخبار بین المللیویژه

تاکنون ۱۰۸ وکیل در زلزله ترکیه جان خود را از دست داده‌اند

وکلاپرس- کانون وکلای دادگستری ترکیه از فوت ۱۰۸ وکیل و کارآموز وکالت در زلزله مهیب این کشور و مفقودی ۴ وکیل دیگر خبر داد.

به گزارش وکلاپرس اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ترکیه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «در دو زمین لرزه ۱۵ بهمن ماه ۱۰۸ وکیل و همکاران کارآموز وکیل جان خود را از دست دادند.»

بیشتر بخوانید:

طبق این گزارش هنوز خبری از ۴ نفر از وکلا دریافت نشده است و احتمال می رود که در زیر آوار باشند.

در اطلاعیه این نهاد آمده است:

درد ما بزرگ است… یاد و خاطره همکاران از دست رفته در زلزله احترام می گذاریم.

بر اساس اطلاعات دریافتی تاکنون ۱۰۸ وکیل و همکاران کارآموز وکیل در دو زمین لرزه روز ۱۵ بهمن ماه جان خود را از دست دادند که کشورمان را در حیرت فرو برد و ده ها هزار نفر از شهروندان کشورمان را در یازده استان کشور جان باختند.

هنوز خبری از ۴ همکار ما دریافت نشده است و احتمال می رود که در زیر آوارهای ناشی از زلزله باشند. علاوه بر این، بسیاری از همکاران ما در غم از دست دادن بستگان خود غمگین هستند.

غم از دست دادن ما بزرگ است و  درد ما غیر قابل وصف است.

در مقابل یاد و خاطره همکاران جان باخته در زلزله با احترام سر تعظیم فرود می آوریم و از خداوند منان برای آنها و همه شهروندان درگذشته رحمت واسعه و برای مجروحان شفا مسئلت داریم.

این ضایعه را به کانون های وکلای خود در استان های زلزله زده تسلیت می گوییم و بهترین آرزوها را داریم. دردهایمان را تقسیم می کنیم و زخم هایمان را با هم پانسمان می کنیم…

همچنین اتحادیه وکلای ترکیه (The Turkish Bars Association) اعلام کرده است که از پیمانکاران، شرکت‌های بازرسی ساختمان و عوامل تخریب ساختمان‌های منطقه زلزله زده شکایت کیفری خواهد کرد و به‌طور مجدانه و مؤثر مراحل تحقیقات و تعقیب را پیگیری خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

تصاویر وکلای کشته شده ناشی از زلزله ترکیه

منبع: اتحادیه کانون‌های وکلای دادگستری ترکیه 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا