اخبار صنفی

برخورداری اعضای انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان تهران در مسائل حرفه ای از وکیل رایگان

وکلاپرس- اعضای انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان تهران در اطلاعیه ای از خبرنگاران و روزنامه‌نگاران عضو این انجمن درخواست کرد در صورتی به دلیل مسایل حرفه‌ای دچار مشکل قضایی شده‌اند، این انجمن را پیش از ورود به دادگاه در جریان بگذارند.

به گزارش وکلاپرس، در ۲۶ مهر سال ۱۴۰۲، اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) با انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان تهران تفاهم نامه ای منعقد کرد که به موجب آن، مقرر شد خبرنگاران و روزنامه‌نگاران که بخاطر امور حرفه‌ای روزنامه‌نگاری و صنفی دچار مشکلات حقوقی و قضایی می‌شوند با ارائه معرفی‌نامه از سوی انجمن صنفی روزنامه‌نگاران، از خدمات معاضدت قضایی اسکودا برخوردار شوند.

یشتر بخوانید:

در همین راستا انجمن صنفی روزنامه نگاران استان تهران اعلام کرد:

خبرنگاران و روزنامه‌نگارانی که به دلایل حرفه‌ای و شغلی سر و کارشان به دادگاه افتاده است و یا پرونده‌ای برای آنها در محاکم قضایی گشوده شده است، این انجمن را پیش از ورود به دادگاه در جریان بگذارند تا اقدامات ممکن برای ایشان انجام شود.

انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان تهران با اسکودا (اتحادیه سراسری وکلای دادگستری) تفاهم‌نامه‌ای را امضا کرده است که بر اساس آن اسکودا وکیل معاضدتی (رایگان) در اختیار خبرنگاران و روزنامه‌نگاران عضو انجمن که به دلیل مسایل حرفه‌ای دچار مشکل قضایی شده‌اند، قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید:
امضای تفاهم‌نامه همکاری میان اسکودا و انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان تهران
امضای تفاهم‌نامه همکاری میان اسکودا و انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان تهران

منبع: انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان تهران 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا