اخبار صنفیویژه

برگزاری تجمع وکلای دادگستری مقابل ساختمان کانون وکلای مرکز و برخورد با آن

وکلاپرس– براساس شنیده ها چند تن از وکلای دادگستری در تجمع امروز وکلا مقابل ساختمان کانون مرکز بازداشت شده اند؛ تجمعی که ختم به استفاده از گاز اشک آور شده است.

به گزارش وکلاپرس، امروز ظهر (۲۰ مهرماه ۱۴۰۱) تعدادی از وکلای مستقر در تهران جلوی ساختمان کانون وکلای مرکز در خیابان زاگرس تجمع کرده بودند.

آن طور که در ویدئوهای منتشر شده در شبکه های اجتماعی دیده می شود، در این تجمع وکلای دادگستری در پیاده رو بدون ایجاد مزاحمت برای خودروهای عبوری شعار زن، زندگی، آزادی سر دادند.

با وجود محدود و مسالمت آمیز بودن این تجمع، پس از دقایقی نیروهای انتظامی با پرتاب گاز اشک آور اقدام به پراکنده کردن تجمع کنندگان کردند.

بنا بر گفته حاضران در این تجمع دست کم سه وکیل دادگستری نیز بازداشت شده اند.

بیشتر بخوانید:

فراخوان این تجمع از روز گذشته در شبکه های اجتماعی منتشر شده بود و بر اساس گفته منابع آگاه هیات مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز در برنامه ریزی و برگزاری این تجمع دخالت نداشته است.

بیشتر بخوانید:

‫۴ دیدگاه ها

      1. شما چه ایرانی هستید که نمیدونید سواستفاده و بهربرداری از این تجمعات به اصطلاح صلح طلبانه یعنی چی

        به نظرم تاریخ قبل از جنگ داخلی سوریه رو یه مروری بکنید ببینید اونا هم دقیقا قبل از تبدیل شدن سوریه به ویرانه خرف های شمارو میزدن ولی الان مثل…. پیشمان هستند و آواره

        ولی چه سود

  1. از وکلای قانون‌مدار و محترم چنین حرکتی بعید بود این همکاران وکیل بودند نه افراد عادی و بی اطلاع از قانون . در یک نظام قانون‌مدار همه چیز بایستی از مجاری قانونی پیگیری شود نه در خیابان و آن هم توسط وکلایی که حداقل حقوق خوانده اند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا