اخبار کانون هاویژه

انتشار اخباری درباره توقف اجرای دادنامه دادگاه انتظامی قضات درخصوص تعلیق شش عضو هیات مدیره دوره سی و یکم کانون وکلای مرکز

وکلاپرس- بر اساس اطلاعات واصله اجرای دادنامه شعبه اول دادگاه عالی انتظامی قضات در خصوص تعلیق شش عضو هیات مدیره دوره سی و یکم کانون وکلای مرکز متوقف شده است.

به گزارش وکلاپرس، اواخر سال گذشته دادنامه‌ای از سوی شعبه اول دادگاه عالی انتظامی قضات مبنی بر تعلیق و ممنوعیت از اشتغال به وکالت تعدادی از اعضای هیات مدیره دوره ۳۱ کانون وکلای دادگستری مرکز صادر شد.

طبق این دادنامه حکم بر محکومیت جلیل مالکی به هجده ماه انفصال موقت و ممنوعیت از اشتغال به شغل وکالت دادگستری و عبدالله سمامی و کارن روحانی به شش ماه انفصال موقت و ممنوعیت از اشتغال به حرفه وکالت حیدر حسن زاده و سید مهدی حجتی و خانم سوده حامد توسلی هر یک به ۳ ماه انفصال موقت و ممنوعیت از اشتغال به وکالت صادر شده بود.

بیشتر بخوانید:

روز گذشته رسانه تنویر از صدور رای دادگاه تجدید نظر انتظامی قضات خبر داد که طبق آن دادنامه دادگاه عالی انتظامی قضات درباره تعلیق برخی از اعضای هیات‌مدیره دوره ۳۱ کانون وکلای مرکز قابل اعتراض تشخیص داده شده بود.

تنویر در این خصوص اعلام کرده بود:

رایی از دادگاه تجدید نظر عالی انتظامی قضات ابلاغ شده است که مطابق آن دادنامه شعبه اول دادگاه عالی انتظامی قضات در مورد ۶ عضو دوره سی و یکم هیات مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز قابل اعتراض تشخیص داده شده است.

در ادامه نیز در تکمیل این خبر، اعلام شد که دستور توقف اجرای دادنامه شعبه اول دادگاه عالی انتظامی قضات در خصوص شش عضو هیات مدیره دوره سی و یک صادر شده است.

تنویر در این خصوص نوشت:

به موجب دادنامه ای که امروز از سوی دادگاه تجدید نظر عالی انتظامی قضات صادر و ابلاغ شده است، دستور توقف اجرای دادنامه شعبه اول دادگاه عالی انتظامی قضات در خصوص شش عضو هیات مدیره دوره سی و یک موضوع حکم بوده است.

هنوز متن دادنامه دادگاه عالی تجدید نظر انتظامی قضات و دستور توقف رای بدوی منتشر نشده و خبرنگار وکلاپرس در حال پیگیری جزئیات بیشتر در این زمینه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا