اخبار کانون ها

امکان ابطال الکترونیکی تمبر مالیاتی وکلا در استان کرمانشاه فراهم شده است

وکلاپرس- کانون وکلای دادگستری کرمانشاه در اطلاعیه ای از فراهم شدن امکان ابطال الکترونیکی تمبر مالیاتی در دادگستری استان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش وکلاپرس، طبق این اطلاعیه تمبر مالیاتی به هنگام ثبت دادخواست یا شکوائیه و…محاسبه و به نحو الکترونیکی دریافت خواهد شد و وکلا می توانند از طریق سامانه خدمات الکترونیک قضایی یا برنامه هایی همچون آپ تمبر مالیاتی خود را باطل کنند.

بیشتر بخوانید: بخشنامه عدم پذیرش تمبر مالیاتی کاغذی برای وکالتنامه وکلا در دیوان عدالت اداری ابطال شد

 

متن اطلاعیه به نقل از روابط عمومی کانون وکلای دادگستری استان کرمانشاه به شرح زیر است:

به اطلاع همکاران گرامی می رساند:

با پیگیری های به عمل آمده از ناحیه کانون، امکان ابطال تمبر مالیاتی به صورت الکترونیک برای همکاران عضو کانون فراهم شده است و تمبر مالیاتی به هنگام ثبت دادخواست یا شکوائیه و… محاسبه و به نحو الکترونیکی دریافت خواهد شد. لذا نیازی به ابطال تمبر کاغذی و مراجعه به کانون جهت این موضوع نیست.

بدیهی است در مواردی همچون اعلام وکالت در پرونده های جریانی، شعب دادگاه می بایست نسبت به صدور شناسه پرداخت جهت ابطال تمبر اقدام نموده تا وکیل از طریق سامانه خدمات الکترونیک قضایی یا برنامه هایی همچون آپ مبادرت به ابطال تمبر نماید.

فرایند الکترونیکی ابطال تمبر مالیاتی در استان مرکزی

 روز گذشته نیز کانون وکلای دادگستری مرکزی (اراک) به نقل از مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه از الکترونیکی شدن فرایند ابطال تمبر در این کانون خبر داده بود.

 منبع: روابط عمومی کانون وکلای دادگستری کرمانشاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا