اخبار کانون ها

افزایش هزینه نقل و انتقال وکلای دادگستری ربطی به ساختمان در حال ساخت کانون ندارد

وکلاپرس ـ سخنگوی هیأت مدیره کانون وکلای اصفهان درباره افزایش هزینه نقل و انتقال در کانون مذکور و عدم رابطه آن با ساختمان در حال احداث این نهاد توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش وکلاپرس، وکیل مجتبی اسدیان(عضو علی البدل و سخنگوی هیأت مدیره کانون وکلای اصفهان) در سخنانی درباره حواشی اخیر پیرامون افزایش هزینه نقل و انتقال از مبداء و به مقصد این کانون گفت: موضوع هزینه ها و پرداخت های مربوط به انتقال وکلای دادگستری از حوزه ای به حوزه دیگر هیچ ارتباطی به پروژه ساختمان جدید کانون ندارد و اساساً محل تامین مالی پروژه مشخص شده و بدین جهت ارتباط دادن این دو موضوع به یکدیگر نادرست و فاقد مبنا و توجیه است.

بیشتر بخوانید: کانون وکلای اصفهان «شناسه ملی» دریافت کرد

وی همچنین درباره نحوه تأمین بودجه ساختمان جدید کانون وکلای اصفهان گفت: مقرر گردید کلیه هزینه‌های ساختمان جدید از محل فروش اموال غیرمنقول کانون وکلای دادگستری استان اصفهان تامین گردد و درین راستا فروش باشگاه کانون وکلای دادگستری اصفهان و قیمت گذاری آن توسط هیئت کارشناسان انتخابی مصوب گردید.

وی در پایان درباره مقوله انتقال وکلای دادگستری گفت: از آنجا که وکلا موظفند در محل تعیینی پس از آزمون اختبار شاغل و متمرکز شوند ، انتقال ایشان امری استثنایی و تابع نظامات کانون و مصوبات هیات مدیره است. هیات مدیره با توجه به افزایش نرخ تورم و کاهش ارزش پول و افزایش قیمت هزینه های جاری نسبت به تصویب افزایش فوق به اتفاق آراء تصمیم گیری نمود. ضمنا مبلغ مصوب نسبت به آنچه در سایر کانون های وکلا مصوب گردیده (علیرغم افزایش اخیر) کمتر است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا