گفت و گوویژه

توضیحات وکیل نگین کیانی درباره اعلام تخلف رئیس کانون وکلای آذربایجان شرقی علیه وی

اعلام تخلف دکتر حسن پاشازاده علیه یک وکیل دادگستری به سبب انتشار یک توییت

وکلاپرس– یک وکیل دادگستری از اعلام تخلف رییس کانون وکلای دادگستری آذربایجان شرقی علیه او به صرف انتشار یک توییت در حساب کاربری اش خبر داد.

به گزارش وکلاپرس، روز گذشته وکیل نگین کیانی، عضو کانون وکلای آذربایجان شرقی، در حساب کاربری توییتر خود از اعلام تخلف از سوی دکتر حسن پاشازاده(رئیس کانون مذکور) علیه او به صرف انتشار یک توییت در حساب کاربری اش خبر داد و نوشت:

جزئیات ماجرا از زبان وکیل نگین کیانی

این وکیل دادگستری در گفتگو با خبرنگار وکلاپرس، درخصوص جزئیات این ماجرا گفت: همزمان با برگزاری جشن استقلال کانون های وکلای دادگستری توسط اسکودا، کانون وکلای آذربایجان شرقی مراسم تحلیف کارآموزان خود را در تاریخ ۱۰ اسفندماه ۱۴۰۰ برگزار کرد.

وی ادامه داد: لازم به ذکر است به وکلای عضو این کانون از طریق پیامک اطلاع رسانی شد که باتوجه به شرایط شیوع بیماری، ترجیحا در مراسم حضور نداشته باشند و فقط کارآموزان شرکت کنند.

بیشتر بخوانید:

علت دعوت از کارآموز مرکز مشاوران قابل توجیه نیست

نگین کیانی افزود: در ادامه و حین برگزاری مراسم، از رییس وقت مرکز مشاوران استان دعوت شد برای اهدای الواح به بالای سن برود. همچنین یک کارآموز مرکز مشاوران که استاد دانشگاه نیز هست برای بالاآمدن دعوت شد.

وی با اشاره به اینکه استدلال و توجیه مدیران برای دعوت از این دو فرد قابل توجیه نیست، افزود: اگرچه برخی مدیران معتقدند دعوت از کارآموز مرکز مشاوران به جهت استاد بودن وی بوده است اما خود کانون های وکلا اساتید برجسته و شاخصی دارند که می‌توانست به این مراسم دعوت بشوند.

تلقین عنوان تخلف از طرف رییس کانون وکلای آذربایجان شرقی به دادسرای انتظامی

او گفت: بعد از انتشار توییت من، رییس کانون وکلای آذربایجان شرقی، تخلف انتظامی «تخلف از قسم» به دادسرای انتظامی کانون مطرح و البته تلقین کرد. لازم به ذکر است هیچ مستندی نیز جز توییت مذکور وجود ندارد.

کیانی با اشاره به آخرین وضعیت پرونده اش گفت: من دفاعیاتم را به دادسرا ارائه کرده‌ام. به نظر می رسد دادسرای محترم کانون وکلای دادگستری آذربایجان شرقی مستقل است و باید منتظر تصمیم این نهاد باشیم.

لازم به ذکر است خبرنگار وکلاپرس در حال پیگیری ماجرا از سوی رئیس کانون وکلای آذربایجان شرقی است تا در جهت انصاف رسانه‌ای به نشر توضیحات ایشان نیز بپردازد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا