اخبار مجلس شورای اسلامیویژه

اعضای کمیته تحقیق و تفحص از کانون‌ های وکلا و اسکودا امروز انتخاب خواهند شد

وکلاپرس- بر اساس دستور کار هفته جاری کمیسیون های مجلس شورای اسلامی (از شنبه ۱۴۰۲/۴/۳۱ تا چهارشنبه ۱۴۰۲/۵/۴)، اعضای کمیته تحقیق و تفحص از کانون‌های وکلا و اسکودا امروز انتخاب خواهند شد.

به گزارش وکلاپرس، نمایندگان مجلس در جلسه مورخ ۶ تیر با درخواست تحقیق و تفحص از عملکرد کانون‌های وکلای دادگستری و اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران موافقت کردند.

بیشتر بخوانید:

همچنین جعفر قادری نماینده مجلس در بیان آخرین وضعیت از طرح تحقیق و تفحص از کانون‌های وکلا و اسکودا از ارجاع این طرح به کمیسیون حقوقی و قضایی جهت تعیین ساختار و تعیین اعضای هیأت تحقیق و تفحص خبر داده بود.

بر اساس دستور کار کمیسیون های مجلس در هفته جاری (از شنبه ۱۴۰۲/۴/۳۱ تا چهارشنبه ۱۴۰۲/۵/۴) کمیسیون حقوقی و قضایی امروز اعضای هیأت تحقیق و تفحص از عملکرد کانونهای وکلای دادگستری و اتحادیه کانونهای وکلای دادگستری ایران را انتخواب خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

دستور کار کمیسیون حقوقی و قضایی به شرح زیر است:

کمیسیون قضائی و حقوقی
شنبه
جلسه(۳۹۲)
۱۴۰۲/۰۴/۳۱
۱۳:۳۰ تا ۱۴:۰۰انتخاب اعضای هیأت تحقیق و تفحص از عملکرد کانونهای وکلای دادگستری و اتحادیه کانونهای وکلای دادگستری ایران
۱۴:۰۰ تا ۱۹:۰۰بررسی لایحه یکفوریتی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب (حمایت از سلامت اجتماعی) به شماره ثبت ۹۰۹
یکشنبه
جلسه(۳۹۵)
۱۴۰۲/۰۵/۰۱
۱۳:۳۰ تا ۱۹:۰۰بررسی لایحه یکفوریتی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب (حمایت از سلامت اجتماعی) به شماره ثبت ۹۰۹
دوشنبه
جلسه(۳۹۶)
۱۴۰۲/۰۵/۰۲
۱۳:۳۰ تا ۱۹:۰۰بررسی لایحه یکفوریتی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب (حمایت از سلامت اجتماعی) به شماره ثبت ۹۰۹
سه شنبه
جلسه(۳۹۷)
۱۴۰۲/۰۵/۰۳
۰۸:۰۰ تا ۱۹:۰۰بررسی لایحه یکفوریتی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب (حمایت از سلامت اجتماعی) به شماره ثبت ۹۰۹

‫۶ دیدگاه ها

  1. مردم در فلاکت و بدبختی تورم و از دست رفتن سرمایشون تو بازار بورس(تو بخون سرگردنه ای که دولت راهزنش هست) غرق هستند بعد ۴روز وقت مجلس به اجبار ملت برای تحمل تو سری و اختناق اختصاص داده میشه!!!!وای بر ما وای وای وای وای…..

  2. خداوند غریق رحمت فرمایند مرحوم شهید شیخ فضل الله نوری را که می فرمودند: آن دموکراسی که با قانونگذاری فلان ارباب و تاجر و بقال و ژاندارم به دست خواهد آید همان بهتر که جای خود را به استبداد دهد.
    مجلس جای فقها و حقوقدانان هست نه نظامی و پزشک و مهندس ساختمان.
    نظامی که سی سال مشق نظام کرده و بهترین هنرش باز و بسته کردن سلاح کلاشینکف در زیر ده ثانیه هست،چه میداند اصول اجتهادی و اصول عملیه چیست، نظام حقوقی چند دسته هست و قانون را بر چه مبنا وضع می نمایند.

  3. با یک نماینده نظامی در مورد ضررهای قانون تسهیل بحث می کردم، فرمودند اولا عقل جمعی مجلس تصمیم می گیرد و گمان نمی کنم عقل جمعی به خطا رود، ثانیا اینکه مطابق قانون وکالت بعد از بازنشستگی پدر،دفتر وکیل به پسرش می رسد عادلانه هست؟!!
    گفتم جناب نماینده اولا یعقوب نبود و یوسف بود،مصر نبود و کنعان بود،مناره نبود و چاه بود… بنده خدا مگه وکالت دادگستری کفاشی هست که از پدر به پسر برسه،قربون اون عقل جمعی شما بشم،حیف نبود از قافله یاران شهید خود عقب افتادی و خودت رو آلوده زخارف دنیوی کردی؟!….

  4. زیر صندلی داره دنبال چی میگرده ؟ به خدا آدم یاد کلیپهای زنگ آخر حامد تبریزی میوفته . احمقا اونا جوون و باحالن. شماها پیر و خرفت .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا