اخبار کانون هاویژه

اعضای هیأت نظارت بر انتخابات کانون وکلای مرکز مشخص شدند

وکلاپرس- هیأت مدیره کانون وکلای مرکز در جلسه روز یکشنبه خود، اعضای هیأت نظارت بر سی و دومین دوره انتخابات کانون وکلای دادگستری مرکز را انتخاب کردند.

به گزارش وکلاپرس به نقل از روابط عمومی کانون وکلای دادگستری مرکز، در جلسه ۱۲ دی هیأت مدیره کانون وکلای مرکز ۴ عضو اصلی و دو عضو علی‌البدل انتخابات دوره سی و دوم این نهاد مستقل مدنی تعیین  شدند.

بر این اساس سید محمد جندقی کرمانی پور، عبدالله موذنی، محمود رشیدی و حمید جلیل زاده خوئی به عنوان اعضای اصلی و مهوش افشاری و جواد خالقیان به عنوان اعضای علی البدل هیات نظارت بر انتخابات هیات مدیره دوره سی و دوم هیات مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز انتخاب شدند.

بر اساس ماده ۱ آیین نامه قانونی لایحه استقلال کانون وکلای دادگستری(۱۳۳۴) رییس کانون وکلا به عنوان رییس هیأت نظارت بر انتخابات نیز خواهد بود.

از آیین نامه قانونی لایحه استقلال کانون وکلای دادگستری مصوب ۱۳۳۴

ماده ۱ ـ هیأت‌مدیره دو ماه به انقضای هر دوره از بین وکلایی که حق حضور در هیأت عمومی دارند چهار نفر به عنوان عضو اصلی و دو نفر به‌عنوان عضو علی‌البدل به رأی مخفی از خارج هیأت‌مدیره انتخاب می‌نماید که به ریاست رئیس کانون هیأت نظارت انتخاب هیأت‌مدیره بعد را تشکیل داده و به انتخاب آن اقدام نمایند.

تبصره ـ هر یک از اعضای اصلی حاضر نشوند یا معذور از مداخله شوند، عضو علی‌البدل به جای او دخالت خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا