اخبار کانون هاویژه

کانون مرکز: وکلا مصادیق فساد اداری و اخلاقی در محاکم و ادارات تابعه دادگستری را گزارش دهند

وکلاپرس– روابط عمومی کانون وکلای دادگستری مرکز در اطلاعیه ای از وکلا برای ارائه گزارشات مرتبط با فساد اداری و اخلاقی در محاکم و ادارات تابعه دعوت کرد.

به گزارش وکلاپرس، به نقل از روابط عمومی کانون وکلای دادگستری مرکز، این کانون با هدف حمایت از وکلای دادگستری و حفظ جایگاه حرفه وکالت، همچنین مبارزه با فساد اداری و اخلاقی در محاکم دادگستری اقدام به انجام این کار کرده است و همچنین اعلام شده که پیگیری قانونی در موارد گزارش شده ارائه خواهد داد.

بیشتر بخوانید:

با توجه به حضور مداوم وکلای دادگستری در دادگاه و مجتمع‌های قضایی، به نظر می‌رسد این قشر از فعالان حقوقی اشخاص خوبی برای نظارت بیرونی بر رفتارهای قضات و کارمندان دستگاه قضا بوده باشند.

متن اطلاعیه به شرح زیر است:

اطلاعیه

به اطلاع همکاران معزز می رساند؛ کانون وکلای دادگستری مرکز در نظر دارد در جهت حمایت از وکلای دادگستری و حفظ جایگاه حرفه وکالت، همچنین مبارزه با فساد اداری و اخلاقی در محاکم و ادارات تابعه اقدامات قانونی و پیگیری جدی بعمل آورد.

در این راستا از همکاران دعوت می شود گزارشات و مطالب مرتبط را در روزهای دوشنبه از ساعت ۹ صبح الی ۱۲ به اتاق ۱۴ (اداره روابط عمومی) ارائه نمایند.

‫۳ دیدگاه ها

    1. وبه حرف شما هم میگن مایه تاسف !!
      غلط زیادی یعنی چه ؟!
      مطالبه حق وحقوق، هرچند اندک وبرای هر ذی نفعی ، از فطرت پاک انسانی سرچشمه می‌گیرد و مقابله با آن از گرگ صفتی و درنده خویی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا