گفت و گوویژه

اسیدپاشی روی خودروی یک وکیل دادگستری در تهران

وکلاپرس- خودروی یک وکیل عضو کانون وکلای دادگستری مرکز برای دومین بار طی دو سال اخیر مورد اسیدپاشی قرار گرفت.

به گزارش وکلاپرس، خودروی وکیل اکرم اسلامی، عضو کانون وکلای دادگستری مرکز، ۳ اسفندماه مورد اسیدپاشی قرار گرفته است.

۲ بار اسیدپاشی روی خودرو

این وکیل دادگستری در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تشریح جزئیات این حادثه گفت: ۳ اسفندماه فردی که سابقه اسیدپاشی روی خودرو ام را داشت، روی بخش‌های مختلف خودرو اسید پاشید. نکته جالب توجه آن که در سال گذشته به درهای سمت راست خودرو خسارت زد و این بار، درهای سمت چپ و کاپوت و بالای ماشین را مورد هدف قرار داد.

وی ادامه داد: لازم به ذکر است در تاریخ ۳ مهرماه ۱۴۰۰ نیز خودرو‌ام مورد اسیدپاشی قرار گرفته بود. هرچند احتمال می دادم حادثه از سوی چه کسی و درمورد کدام پرونده پیش آمده است، اما دلیل و مدارکی کافی برای ارئه به مرجع قضایی در اختیار نداشتم.

بیشتر بخوانید:

حادثه مربوط به یک پرونده حقوقی است

اسلامی افزود: حادثه مربوط به یک پرونده حقوقی است که در آن وکالت یکی از نزدیکانم را بر عهده داشتم. فارغ از اینکه طرح دعوای که آن شخص مبنای قانونی نداشت و نباید دادخواست ثبت می شد اما درنهایت در پرونده پیروز نشد. دقیقا در روزی که جلسه تجدیدنظرخواهی بود، مرا تهدید کرد و درنهایت این حادثه برای خودروی من رخ داد.

او با اشاره به اینکه یکی از همکارانش تصویر مبهمی از مرتکب دیده است گفت: همکارم به دلیل ترس یا ندیدن واضح چهره آن شخص حاضر به ادای شهادت نشد. متاسفانه چهره شخص هم در دوربین مداربسته دیده نشده است.

اسلامی با اشاره به اینکه یک مرتبه از این شخص شکایت کرده است، افزود: او به دادگاه دعوت شد و اعلام کرد در تاریخ وقوع حادثه در تهران نبوده است. هرچند خط همراه وی فاقد مکان یابی اعلام شد اما دیگر پیگیری صورت نگرفت که احتمالا خط خاموش بوده است.

این وکیل دادگستری در پاسخ به پرسش خبرنگار مبنی بر میزان حمایت کانون وکلای دادگستری مرکز گفت: متاسفانه کانون هیچ حمایتی از من نداشته است.

 

‫۴ دیدگاه ها

    1. اگر وکیل از حق خودتان هم دفاع میکرد، همین نظر را داشتید؟ یا آن موقع متوقع بودید که وکیل باید تمام تلاش خود را در دفاع از پرونده شما انجام دهد؟!

  1. یک طرفه قضاوت نکنیم!
    عمل بد، بد هست به قضاوت مردم نیازی نداره.
    جرم، جرم هست به قضاوت مردم نیازی نداره.
    هیچ عاملی باعث نمیشه که یک جرم یا عمل بد را مشروع جلوه بدیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا