اخبار کانون هاویژه

استعلام پزشکی قانونی برای پذیرفته‌شدگان آزمون وکالت کانون وکلای فارس اصلاح شد

وکلاپرس- کانون وکلای دادگستری فارس و کهگیلویه و بویر احمد در خصوص اصلاح استعلام پزشکی قانونی برای پذیرفته‌شدگان آزمون وکالت این کانون اطلاعیه ای صادر کرد.

به گزارش وکلاپرس، صبح امروز خبری در وکلاپرس منتشر شد که براساس اعلام برخی پذیرفته شدگان آزمون وکالت ۱۴۰۲، در راستای درخواست رئیس کانون وکلای فارس، سازمان پزشکی قانونی علاوه بر اخذ آزمایش های مربوط به عدم اعتیاد، پذیرفته‌شدگان را به متخصص چشم پزشکی، گوش و حلق و بینی و متخصص داخلی نیز ارجاع می‌دهد.

در همین راستا وکیل علی شایانی منش، نایب رییس کانون وکلای فارس، در پاسخ به پرسش خبرنگار وکلاپرس مبنی بر علت انجام این آزمایش‌ها و چرایی درج عبارت آزمایش های مربوط به سلامت جسم گفت: اشتباهی صورت گرفته است و موضوع در حال پیگیری و اصلاح است‌.

بیشتر بخوانید:

بعد از انتشار این مصاحبه، روابط کانون وکلای دادگستری فارس و کهگیلویه و بویر احمد در اطلاعیه ای خبر از اصلاح فرم استعلام پذیرفته شدگان  داد و اعلام کرد:

به اطلاع پذیرفته شدگان آزمون ورودی سال ۱۴۰۲ می‌رساند با توجه به اینکه عبارت سلامت جسم از استعلام پزشکی قانونی حذف گردیده است، نسبت به چاپ مجدد استعلام پزشکی قانونی از سامانه اقدام نمایید.

روابط عمومی کانون وکلای دادگستری منطقه فارس

‫۶ دیدگاه ها

  1. سلام خسته نباشید برا تاییدیه اصالت پایان خدمت یا معافیت نامه رسمی نیاز هست اما رو سامانه برا متقاضیان نامه بارگذاری نشده لطفا اقدام شود

      1. خود کانون فارس این اطلاعیه رو زده: به اطلاع پذیرفته شدگان آزمون ورودی ۱۴۰۲ میرساند ؛ با توجه به هماهنگی به عمل آمده با سازمان پزشکی قانونی استان فارس خواهشمند است قبل از مراجعه حضوری به این سازمان، از طریق سامانه نوبت دهی پزشکی قانونی استان فارس و انتخاب گزینه استخدامی به صورت الکترونیکی اقدام به اخذ نوبت نمایید.

        روابط عمومی کانون وکلای دادگستری منطقه فارس

  2. سلام وقت شما بخیر
    برای استان فارس نوبت دهی باز نشده متاسفانه.
    فکر کنم بر اساس رتبه یهو اعلام میکنن ک نوبت گیری کنیم?!?!?!
    چون اصفهان همینجور کردن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا