اخبار مجلس شورای اسلامی

ادامه رسیدگی به طرح تسهیل صدور برخی مجوزهای کسب و کار در جلسه بعدی مجلس

در جلسه علنی امروز مجلس، سخنگوی کمیسیون و یک نماینده به عنوان مخالف طرح تسهیل سخنرانی کردند

وکلاپرس- ادامه رسیدگی به طرح تسهیل صدور برخی مجوزهای کسب و کار پس از سخنرانی سخنگوی کمیسیون جهش و رونق تولید و یک نماینده به عنوان مجالف طرح، به دلیل اتمام وقت به جلسه بعدی موکول شد.

به گزارش وکلاپرس پس از ارائه گزارش کمیسیون جهش و رونق تولید توسط محسن زنگنه سخنگوی این کمیسیون و سخنرانی سیدکاظم دلخوش اباتری به عنوان نماینده مخالف، رییس جلسه به علت اتمام وقت ادامه رسیدگی به طرح تسهیل مجوزهای کسب و کار را به جلسه بعد مجلس شورای اسلامی موکول کرد.

استماع گزارش کمیسیون جهش و رونق تولید درباره طرح تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار بر اساس برنامه اعلام شده قبلی در دستور کار صحن علنی امروز مجلس شورای اسلامی قرار داشت.

تمرکز زنگنه حول موضوع ماده ۶ طرح

محسن زنگنه سخنگوی کمیسیون جهش و رونق تولید، با ارائه توضیحاتی به مجلس که عمدتا حول موضوع ماده ۶ و نگرانی های ناشی از آن قرار داشت سعی در رفع نگرانی های جامعه و نمایندگان مجلس داشت.

پس از سخنان زنگنه، علیرضا شهبازی نماینده نهاوند که به عنوان مخالف ثبت نام کرده بود وقت خود را به سیدکاظم دلخوش اباتری نماینده صومعه سرا و سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس داد.

بیان آثار مخرب تصویب طرح توسط دلخوش

سیدکاظم دلخوش اباتری سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس در سخنان خود با ارائه برخی آمارها به آثار مخرب تصویب طرح تسهیل مجوزهای کسب و کار پرداخت ولی به علت پایان وقت سخنان او ناتمام ماند.

ادامه رسیدگی به طرح تسهیل صدور برخی مجوزهای کسب و کار در جلسه بعد

پس از سخنان نماینده مردم صومعه سرا به عنوان مخالف، رییس جلسه به علت اتمام وقت ادامه رسیدگی به طرح تسهیل مجوزهای کسب و کار را به جلسه بعد مجلس شورای اسلامی موکول کرد.

بیشتر بخوانید:

 

یک دیدگاه

  1. یک نفر جدی در مورد درصد شناور و رسیدن به نمرات پذیرش به ۱ و ۲و ۳ صحبت بکند !!!! در مورد این واقعیت واضح هم دروغ می گوید که تغییری نمی کند !!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا