اخبار صنفی

ابطال پروانه وکالت نعمت احمدی بیش از یک ماه پیش صورت گرفته است

وکلاپرس- بر اساس اطلاعات موجود در سایت کانون وکلای مرکز، وکیل نعمت احمدی نسب به طور دائم از اشتغال به وکالت محروم و پروانه وکالت وی ابطال شده است.

به گزارش وکلاپرس، وکیل نعمت احمدی و استاد سابق حقوق دانشگاه آزاد که در خرداد سال ۱۴۰۱ خبر اخراجش از دانشگاه آزاد رسانه ای شده بود، از اشتغال به وکالت محروم شده است.

بیشتر بخوانید:

اگرچه برخی علت ابطال پروانه وکالت وکیل نعمت احمدی را عوامل سیاسی اعلام کرده اند اما فرشید فرحناکیان(عضو هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز) علت ابطال پرونده وکالت آقای احمدی را «غیر سیاسی» و با «پیگیری جدی شاکی خصوصی» دانست که حکم قطعی آن توسط دادگاه عالی انتظامی قضات صادر شده است.

فرشید فرحناکیان در خصوص این خبر در حساب توییتری خود نوشت: «ابطال پروانه وکالت آقای نعمت احمدی به دلیل غیرسیاسی، با اعلام و پیگیری جدی شاکی خصوصی، احراز تحقق تخلف انتظامی وکالتی ایشان و با حکم قطعی دادگاه عالی انتظامی قضات انجام شده است.»

فرحناکیان درباره مفاد صدور حکم از سوی مرجع بدوی (که در این پرونده دادگاه انتظامی کانون وکلای مرکز بوده) توضیحی ارائه نکرده است.

شایان ذکر است تحریریه وکلاپرس بیش از یک ماه پیش از ابطال پروانه این وکیل دادگستری مطلع شد، اما به علت رعایت اخلاق حرفه‌ای و حقوق رسانه خود را مجاز به انتشار آن ندانست.

ابطال پروانه وکالت  وکیل نعمت احمدی نسب
ابطال پروانه وکالت  وکیل نعمت احمدی نسب

با این وجود خبرنگار وکلاپرس از چندی پیش در تلاش برای مصاحبه با وکیل نعمت احمدی است تا توضیحات این وکیل پیشکسوت درباره این قضیه را استماع و به مخاطبان منعکس کند.

‫۲ دیدگاه ها

  1. با سلام و احترام ـ انشاالله کلیه تخلفات پیگیری شوند . جامعه نیاز به سمپاشی کلی دارد که سالم سازی شود. به نظر حقیر اکنون نظارت و پاکسازی عبادت است .

  2. به نظر من هر وکیلی باید از حق حمایت کند حتی اگر نزدیکترین اعضای خانواده یا اقوام او جرمی کرده باشند باید وجدان خود را وسط بگذارد همانند یک ستون ! و ترازوی عدل را میزان کند یا به سمت کسی که حق با اوست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا