اخبار آزمون هاویژه

کارگروه روش برگزاری آزمون وکالت در اسکودا ایجاد شده است

وکلاپرس- وکیل شهرام محقق در ارائه گزارش به اعضای هیأت مدیره کانون وکلای اصفهان درخصوص مصوبات نشست‌ شورای اجرایی اسکودا از تشکیل کارگروهی با مأموریت «روش برگزاری آزمون» خبر داد.

به گزارش وکلاپرس، با توجه به اما و اگرهای برگزاری آزمون وکالت ۱۴۰۰ در هفته های اخیر و تلاش قوه قضاییه بر اجرایی شدن آیین نامه جدید لایحه استقلال بر آزمون و موضع گیری کانون های وکلا در نامه به سازمان سنجش، مدیران نهاد وکالت در نشست گذشته شورای اجرایی (۱۱ آذر) کارگروهی با مأموریت «روش برگزاری آزمون» تشکیل دادند.

بیشتر بخوانید: نامه رییس سازمان سنجش آموزش کشور به معاونت حقوقی قوه قضاییه پیرامون حواشی آزمون وکالت ۱۴۰۰

وکیل شهرام محقق دولت آبادی در جلسه هیأت مدیره کانون وکلای اصفهان روز ۲۸ آذر در ارائه گزارش از نشست اخیر شورای اجرایی اتحادیه گفت:

روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۹/۲۵نشست شورای اجرایی اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران با حضور اعضای هیأت رئیسه اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران و نمایندگان کانون ها در شورای اجرایی در محل اتحادیه، برگزار شد.

دستور اول این نشست، موضوع آزمون جذب کارآموز وکالت دادگستری سال ۱۴۰۰ بود که پس از ارائه گزارش آقای دکتر کوشا از گفت و گو با معاونت حقوقی قوه قضائیه در این رابطه و اعلام بلامانع بودن برگزاری این آزمون توسط ایشان، مصوب گردید:

شورای اجرایی در راستای اجرای مصوبه هیأت عمومی اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران در اجلاس بوشهر بر برگزاری آزمون جذب کارآموز وکالت دادگستری سال ۱۴۰۰ در تاریخ ۱۴۰۰/۱۲/۲۰جهت حفظ حقوق داوطلبان و جلوگیری از تضییع حقوق ایشان و در راستای حفظ آرامش تأکید می کند و رئیس اتحادیه با سازمان سنجش آموزش کشور مجددا نامه نگاری خواهد کرد.

البته کارگروهی در جلسه قبل شورای اجرایی به عنوان کارگروه روش برگزاری آزمون، تعیین شد که در آن کارگروه، اینجانب نیز به عنوان نماینده کانون وکلای اصفهان، حضور دارم و مقرر شد درصورت مواجه شدن با هر امر حادثی در این خصوص، در کارگروه فوق، گفت و گو و اتخاذ تصمیم شود.

پیش از این نیز برخی از کانون های وکلای دادگستری آمادگی خود را برای برگزاری آزمون وکالت بدون همکاری با سازمان سنجش اعلام کرده بودند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا