اخبار بین المللیویژه

پاریس ؛ میزبان کنفرانس سالانه IBA در سال ۲۰۲۳ + هزینه ثبت نام

وکلاپرس- کنفرانس سالانه اتحادیه بین‌المللی وکلا (IBA) در سال ۲۰۲۳ از روز یکشنبه ۷ آبان لغایت جمعه ۱۲ آبان ۱۴۰۱ (۲۹ اکتبر- ۳ نوامبر) در پاریس برگزار خوهد شد.

به گزارش وکلاپرس، کنفرانس IBA هر ساله با حضور تعداد زیادی از کانون‌های وکلای سراسر جهان، وکلای دادگستری و موسسات حقوقی برگزار شده و موضوعات تخصصی حرفه وکالت مورد بررسی قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

طبق اطلاعیه منتشر شده در اتحادیه بین‌المللی وکلا (IBA) ثبت نام برای حضور در این کنفرانس سالانه آغاز شده و تا ۱۳ اکتبر (۲۱ مهر) ادامه خواهد داشت.

وکلا و حقوقدانان اگر تا قبل از ۲۱جولای (۳۰ تیر) ثبت نام خود را قطعی کنند هزینه کمتری خواهند پرداخت.

اگرچه پس از ۱۳ اکتبر (۲۱ مهر) نیز ثبت نام حضوری در محل برگزاری کنفرانس امکان پذیر بوده اما هزینه ثبت نام در محل بالاتر خواهد بود.

جزئیات هزینه ثبت نام را در جدول زیر می توانید مشاهده کنید:

جدول هزینه شرکت در کنفرانس سالانه IBA در ۲۰۲۳
جدول هزینه شرکت در کنفرانس سالانه IBA در ۲۰۲۳

برای انجام فرآیند ثبت نام در کنفرانس IBA بر روی ایـــنــجـــا کلیک کنید

طبق اطلاعیه IBA آخرین روزی که یک فرد می تواند رویدادهای اجتماعی یا مهمانان را به صورت آنلاین اضافه کند، جمعه ۱۳ اکتبر است. پس از این تاریخ، تمام اصلاحات و/یا اضافات در ثبت نام کنفرانس فقط در محل در پاریس انجام می شود.

هنوز جزئیات بیشتری از این کنفرانس اعلام نشده است و تنها افرادی که در همایش ثبت نام کنند قادر خواهند بود لیست افراد شرکت کننده در همایش را مشاهده کنند. همه ساله در این مراسم از تعدادی از وکلای تاثیر گذار تقدیر می شود.

کنفرانس سال گذشته (۲۰۲۲) اتحادیه در آبان ماه و در شهر میامی آمریکا برگزار شد و در دو سال قبل تر (۲۰۲۰-۲۰۲۱) همایش سالانه این اتحادیه به علت پاندمی(همه گیری) ویروس کرونا به صورت آنلاین برگزار شده بود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا