اخبار کانون هاویژه

ظرفیت جذب آزمون وکالت ۱۴۰۰ در کانون وکلای منطقه فارس ۱۲۶ نفر اعلام شد

وکلاپرس ـ کانون وکلای فارس و چهارمحال و بختیاری ظرفیت جذب کارآموز در آزمون وکالت ۱۴۰۰ را ۱۲۶ نفر اعلام کرد که از این تعداد ۲۶ نفر به استان چهارمحال و بختیاری اختصاص یافته است.

به گزارش وکلاپرس، روابط عمومی و امور بین الملل کانون وکلای منطقه فارس در اطلاعیه‌ای خبر از افزایش ظرفیت یک نفره جذب کارآموز آزمون وکالت ۱۴۰۰ در کانون وکلای منطقه فارس نسبت به سال ۱۳۹۹ کرده است.

بیشتر بخوانید:

در اطلاعیه این نهاد آمده است:

حسب مصوبه مورخ ۱۴۰۰/۰۳/۱۲ کمیسیون موضوع  تبصره ماده ١ قانون کیفیت اخذ پروانه وکالت دادگستری مصوب۱۳۷۶/۰۱/۱۷ ظرفیت پذیرش کارآموزان وکالت سال ١۴٠٠ استان های فارس و کهگیلیویه و بویر احمد جمعاً ١٢۶ نفر تعیین گردید.  لازم به ذکر است؛ تعداد ١٠٠ نفر به استان فارس و تعداد ٢۶ نفر به استان کهگیلیویه و بویر احمد اختصاص یافت.

لازم به ذکر است کانون وکلای منطقه فارس سال گذشته ظرفیت جذب کارآموز وکالت در آزمون وکالت سال ۱۳۹۹ را ۱۲۵ نفر اعلام کرده بود که بر این اساس ۱ نفر به ظرفیت پذیرش کارآموز وکالت در سال جدید اضافه شده است.

پیش از این نیز کانون های قم، گیلان، کرمانشاه، اصفهان، کرمان، خراسان، قزوین و مرکز ظرفیت جذب کارآموز وکالت در سال ۱۴۰۰ را تعیین نمودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا