اخبار کانون هاویژه

حواشی ساختمان کانون وکلای مرکز در سعادت آباد/ برآورد هزینه ۴۵۰ میلیارد تومانی برای تکمیل پروژه!

وکلاپرس- وکیل علی جان پور در شانزدهمین جلسه هیات مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز در خصوص آخرین وضعیت پروژه ساختمان نیمه کاره ی کانون وکلای مرکز که از فروردین ماه متوقف شده است توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش وکلاپرس در حالی که تعیین اعضای کمیسیون ساختمان یکی از موارد دستور جلسه امروز (۲۹ آذر) کانون وکلای بود، در جلسه گذشته هیئت مدیره کانون گزارشی از وضعیت نابسامان و هزینه های هنگفت ساختمان در حال تاسیس کانون وکلای مرکز ارائه شد.

به نقل از رسانه انعکاس، در جلسه روز یک شنبه، علی جان پور یکی از اعضای کمیسیون ساختمان حضور داشت که زمان زیادی را به توضیح در خصوص وضعیت ساختمان سعادت آباد پرداخت و بیان داشت از فروردین ماه این پروژه تعطیل شده و از ریاست محترم خواستار تصمیم گیری در خصوص تمدید قرارداد مدیر پیمان شد.

ریاست دیگر اعضای هیأت مدیره بلاتفاق اعلام داشتند، من بعد هفتاد درصد هزینه ها باید صرف امور خرید شود.

همچنین رییس کانون مرکز بیان داشت که بهتر است تصمیم گیری در خصوص امور ساختمان سعادت آباد را در اختیار کمیسیون ساختمان بگذاریم یا این اختیار به کانون وکلا داده شود که نتیجه ای حاصل نشد.

بیشتر بخوانید:

علی جان پور گفت: تا کنون ضررهای قابل توجهی متوجه این پروژه گردیده، برای مثال هزینه ی خرید آسانسور را ده میلیارد تومان برآورد کردند در حالیکه اگر چند سال پیش آسانسورها خریداری می شدند، این هزینه بسیار کاهش می یافت.

وی بیان داشت چندین ماه است که دستمزد کارگرها و نگهبان ساختمان پرداخت نشده(حتی ایشان از جیب خود دستمزد نگهبان ساختمان را پرداخت کردند تا نگهبان مربوطه ترک محل ننماید)

هزینه ۴٠٠ الی ۴۵٠ میلیارد تومان برای ادامه کار

جان پور درباره سرقت از این ساختمان صورت گرفته است، گفت: در پی سرقتی که از ساختمان مذکور شده است، فرمودند اگر دستمزدها به موقع و درست پرداخت می گردید، از این قبیل اتفاق ها نمیفتاد و مشخص است با این وضعیت پرداخت نگهبان انگیزه ای برای جلوگیری از سارقین ندارد! قرار بر این شد در ساختمان دوربین های مدار بسته نصب شود که تا کنون این اتفاق رخ نداده است.

برآورد هزینه ای که علی جان پور برای ادامه پروژه اعلام کرده حدود ۴٠٠ الی ۴۵٠ میلیارد تومان است.

اعضای کمیسیون ساختمان انتخاب شدند

در جلسه امروز هیأت مدیره کانون وکلای مرکز اعضای کمیسیون ساختمان این نهاد انتخاب شدند و این کمیسیون با هدف پیگیری وضعیت ساختمان سعادت آباد و تکمیل پروژه شروع به کار کرد.

اسامی اعضای کمیسیون عبارت است از: سید محمد جندقی کرمانی پور، سهیل طاهری، فرشاد فارسانی، خلیل بابایی و کریم حبیب نژاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا