اخبار کانون هاویژه

اطلاعیه هیأت نظارت بر انتخابات کانون وکلای مرکز درباره تبلیغات پیرامون محل کانون

اطلاعیه شماره ۳ هیات نظارت بر انتخابات سی و دومین دوره هیئت‌مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز

وکلاپرس ـ هیات نظارت بر انتخابات سی و دومین دوره هیئت‌مدیره کانون وکلای مرکز مجددا بر ممنوعیت تبلیغات محیطی و غیر محیطی در روز انتخابات تأکید کرد.

به گزارش وکلاپرس، انتخابات سی و دومین دوره هیأت مدیره کانون وکلای مرکز از ساعت ۸ صبح امروز آغاز شده است. ساعت ۲۰ به عنوان آخرین مهلت شرکت در انتخابات اعلام شده است.

بیشتر بخوانید:

متن اطلاعیه هیأت نظارت به شرح زیر است:

١- نظر به این‌که به‌موجب قسمت صدر اطلاعیه شماره ۲ ناظر برقسمت دوم اطلاعیه شماره ۱ هیات نظارت بر انتخابات، هر گونه استفاده از میزهای تبلیغاتی ، بنرهای تبلیغاتی شخصی و گروهی، توزیع و نصب و الصاق عکس، پوستر، نصب تراکت، تبلیغات خودرویی، فردی و گروهی به‌ویژه در روز انتخابات و رأی‌گیری بدون تعیین هرگونه قلمرو، اکیداً ممنوع گردیده‌است بدین‌وسیله ضمن تاکید مجدد بر رعایت همه مقررات ناظر بر انتخابات اعلام می‌گردد:

ایجاد و استمرار هرگونه مصادیق فوق در قلمرو محل برگزاری انتخابات و خارج آن حدوثاً و بقائاً ممنوع بوده و عوامل مربوطه موظف هستنددر صورت مشاهده موارد مذکور نسبت‌به جمع‌آوری آنها و اعلام مراتب  به هیئت نظارت اقدام نمایند.

بدیهی است ناظرین منتخب هیات نظارت بر حسن اجرای این بند و سایر مصوبات نظارت خواهند کرد.

٢-  نظر به این‌که هرگونه اقدام تبلیغاتی و مغایر با مقررات در محل اخذ رأی‌ ممنوع می‌باشد.کلیه رأی‌دهندگان محترم موظف هستند بلافاصله پس از نوشتن رأی و انداختن آن در صندوق، بدون هرگونه تعلل و مذاکره یا گفتگو با دیگر رأی دهندگان ، محل رای گیری را ترک نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا