اخبار کانون هاویژه

اطلاعیه جدید هیأت نظارت انتخابات کانون وکلای مرکز درباره ممنوعیت تبلیغات در روز رأی‌گیری

وکلاپرس- هیأت نظارت بر انتخابات سی و دومین دوره هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز در اطلاعیه ای محدودیت های تبلیغاتی انتخابات پیش رو این کانون را متذکر شد.

به گزارش وکلاپرس به نقل از روابط عمومی کانون وکلای دادگستری مرکز بر اساس اطلاعیه مذکور برای ممنوعیت در تبلیغات انتخابات محدوده جغرافیایی تعیین شده است.

پیش از این نیز در شیوه نامه تبلیغات انتخابات هیات مدیره کانون وکلای مرکز  انجام هر گونه تبلیغ، به هر وسیله و شکلی از قبیل نصب بیلبورد، برگزاری نمایشگاه، توزیع عکس و تراکت ، از ٣٢ ساعت قبل از آغاز رأی گیری ممنوع اعلام شده بود.

شایان ذکر است انتخابات سی و دومین دورۀ هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز پنجشنبه هفته جاری مورخ ۱۰ شهریور ماه برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

متن اطلاعیه به شرح زیر است:

اطلاعیه هیأت نظارت بر انتخابات سی و دومین دورۀ هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز

با عنایت به تصمیمات متخذه از سوی هیات نظارت بر انتخابات سی و دومین دوره هیأت‌مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز مورخ ١۴٠١/٠۶/٠١هر گونه تبلیغ داوطلبان عضویت در هیأت‌مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز و کلیه وکلا و همکاران ارجمند در محدوده و موقعیت جغرافیایی ساختمان کانون از تقاطع خیابان راشل کوری و زاگرس تا خیابان عماد مغنیه به ویژه در روز رأی گیری (پنجشنبه مورخ ١۴٠١/٠۶/١٠) اکیداً ممنوع می‌باشد.

استفاده از میز های تبلیغاتی و بنرهای تبلیغاتی شخصی و گروهی، توزیع و نصب و الصاق عکس، پوستر، نصب تراکت، تبلیغات خودرویی، فردی و گروهی در روز انتخابات و رای گیری اکیداً ممنوع می‌باشد

اهدا و توزیع هرگونه هدایا از جمله کتاب و لوازم التحریر و خودنویس، cd ، بج سینه، کاور چرمی و هر گونه محافظ مدارک و امثالهم تحت هر نام و نشان و هر عنوانی اکیداً ممنوع می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا