یادداشت

هشدار معاون دادستان انتظامی کانون وکلای البرز به کارآموزان وکالت درباره همکاری با وکیل سرپرست در یک پرونده

وکلاپرس _ وکیل امیر موسی خانی در صفحه اینستاگرام خود، یادداشتی با موضوع هشدار به کارآموزان در همکاری با وکیل سرپرست در پرونده مشترک منتشر کرد.

به گزارش وکلاپرس، امیر موسی خانی (معاون دادستان انتظامی کانون وکلای البرز) طی یادداشتی که ۲۵ فروردین منتشر کرده است، به کارآموزان تاکید کرد: در صورت پیشنهاد وکیل سرپرست به همکاری و حضور در جلسات دادگاه، قرارداد الکترونیک وکالت در سامانه وکیل سرپرست تنظیم و کارآموز به آن اضافه گردد. در قسمت وکیل نیز، سهم کارآموز یک و سهم وکیل سرپرست نود و نه درج گردد.

بیشتر بخوانید:

وکیل موسی خانی در حساب اینستاگرامی خود نوشت:

کارآموزان محترم توجه داشته باشید، در صورت پیشنهاد وکیل سرپرست به همکاری و حضور در جلسات دادگاه، قرارداد الکترونیک وکالت در سامانه وکیل سرپرست تنظیم و کارآموز به آن اضافه گردد. در قسمت وکیل نیز، سهم کارآموز یک و سهم وکیل سرپرست نود و نه درج گردد.

متاسفانه معدود وکلای سرپرست، با فریب کارآموز قرارداد الکترونیک را به نام وی ثبت و نام خود را به آن اضافه نموده و حق الوکاله را نیز خود دریافت می نمایند. بالتبع کلیه مسئولیت ها اعم از پاسخ گویی به موکل و مالیات بر عهده کارآموز بوده و تبعات سنگینی برای کار آموز خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا