اخبار صنفیویژه

قتل مهران رحیمی در بابلسر ؛ وکیل دادگستری کانون وکلای مرکز با سابقه قضایی

وکلاپرس _ بر اساس گزارش های موجود یک وکیل دادگستری به نام مهران رحیمی در روستایی از توابع شهرستان بابلسر کشته شده است.

به گزارش وکلاپرس، پیکر بی جان مهران رحیمی (وکیل عضو کانون وکلای مرکز) روز جمعه در شهرستان آمل استان مازندران پیدا شده است.

بر اساس یافته های کارآگاهان و بازپرس ویژه قتل، این وکیل دادگستری در ویلای شخصی خود کشته و جسد وی در قالب یک صحنه سازی در خودروی شخصی‌اش در منطقه جنگلی شهرستان آمل رها شده است.

بیشتر بخوانید:

جزئیات قتل وکیل دادگستری

عباس پوریانی (رئیس کل دادگستری مازندران) در خصوص جزئیات این قتل گفت: طبق تحقیقات انجام شده، متهمین، بامداد روز حادثه وارد ویلایِ شخصیِ مقتول در یکی از روستاهای شهرستان بابلسر شده و مقتول که یک مرد ۵۲ ساله بوده را به قتل رساندند.

وی گفت: متهمین در ادامه مقتول را با خودروی شخصی اش به یکی از مناطق جنگلی آمل منتقل و پس از رها کردن خودروی وی در پرتگاه از محل متواری شدند.

رئیس کل دادگستری مازندران اظهار کرد: پس از کسب خبر، مامورین پلیس آگاهی با بررسی محل و نحوه سقوط و محل قرار گرفتن جسد متوجه ساختگی بودن تصادف شده و دریافتند محل فوت در مکان دیگری بوده است.

تاکنون ۵ متهم دستگیر شدند

پوریانی درباره متهمین این قتل گفت : با پیگیری های ویژه دادستانی شهرستان آمل و تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی، خودروی متهمین با رصد دقیق اطلاعاتی و استفاده از سامانه های پلیس، شناسایی و در عملیات های جداگانه دو متهم به قتل و سه نفر دیگر که انگیزه های این قتل را فراهم نموده بودند، دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید:

وی با بیان اینکه متهمین صراحتاً به بزه انتسابی اقرار کرده اند، انگیزه عنوان شده از سوی متهمین را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد و ادامه داد: امروز یکی از متهمین به اتهام مباشرت در قتل و متهم دیگر به اتهام معاونت در قتل، با صدور قرار مناسب قانونی به زندان معرفی و جهت ادامه تحقیقات در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفتند.

وکیل مهران رحیمی که بود؟

بر اساس اطلاعات موجود، وکیل دادگستری مهران رحیمی دارای سابقه قضایی بوده است. به گفته ایرنا وکیل رحیمی ۱۵ سال پیش از دستگاه قضایی جدا شده بود.

اگرچه علت جدایی وی از دستگاه قضایی مشخص نیست، اما بر اساس اطلاعات موجود در سامانه حامی وکیل پروانه وکالت مقتول توسط کانون وکلای مرکز صادر شده است.

وکیل دادگستری مهران رحیمی
وکیل دادگستری مهران رحیمی

 

در سامانه جست و جوی اطلاعات وکلای دادگستری، آدرس دفتر وکالت این وکیل ۵۲ ساله اهل روستای دونه‌سر بابل، جردن تهران درج شده است.

 

‫۶ دیدگاه ها

  1. واقعا نباید یک فکراساسی برای تامین جانی ما وکلا بشود وکلای مرد به راحتی درمعرض آسیب جانی هستند و ازسوی دیگرشوربختانه کسی حاضر به ازدواج با ماوکلای خانم بدلایل عدیده ای نیست

      1. قتلی که قبلا هم اتفاق افتاده ! در صحنه قبلی قاتل کفش مقتول را فراموش کرده که در خودروی او قرار دهد و پلیس پی برده که قتل رخ داده !
        اما جدا از صحنه قتل
        خانم همدانیان ،
        در واقع فرصت را غنیمت شمرده .

    1. به نظر من شما یه ذره کمتر آبروی وکلای خانم را ببرید
      چرا مشکل خودتان را به همه تعمیم می‌دهید
      بارها و بارها کامنت شما را اینجا و در سایت اختبار دیدن
      مردی که بخاطر وکیل بودنتان به خواستگاری شما نمیاد و احتیاط میکنه همون بهتر که نیاد
      ارزش خودتان و سایر خانمها را پایین نیارید لطفا

  2. وکلا باید امنیت داشته باشند
    شغل خطیر وکالت نیاز به حمایت قانونگذار دارد
    نه در دادگاه و نه خارج از دادگاه شأن و منزلت وکلا حفظ نمیشود
    درحالی که طبق قانون شأن ولی همتراز با شأن قضات هست
    وکلا باید به وسایل دفاعی مجهز شوند
    تا امنیت جانی آنها در موارد ضروری تامین گردد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا