اخبار کانون هاویژه

پلمپ یک موسسه حقوقی غیر مجاز در قم با پیگیری کانون وکلا

وکلایی که با چنین مؤسساتی همکاری می‌کنند، فراخوانده شده‌اند

وکلاپرس _ یک موسسه حقوقی غیر مجاز در استان قم با پیگیری کانون وکلا و به دستور معاون دادستان، پلمپ شد و تمام وکلایی که با چنین مؤسساتی همکاری می‌کنند، فراخوانده شدند.

به گزارش وکلاپرس، پیرو اقدامات ویژه‌ی اداره نظارت و بازرسی کانون وکلای دادگستری استان قم و متعاقب اخذ دستور پلمپ موسسات حقوقی غیرمجاز از معاونت محترم دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، روز گذشته مورخ ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، یک موسسه حقوقی غیرمجاز که با تبلیغات گسترده در سطح استان فعالیت می‌کرد، پلمپ و از ادامه‌ فعالیت آن جلوگیری به عمل آمد.

از تمام ظرفیت‌های قانونی برای برخورد با مراکز و وکلای متخلف استفاده خواهد شد

به گزارش اداره‌ی نظارت و بازرسی کانون وکلای دادگستری قم، تعدادی از وکلای عضو کانون قم که علیرغم هشدارهای قبلی، به همکاری خود با این گونه موسسات ادامه می‌دادند، شناسایی و برای تحقیق به اداره‌ی مزبور فراخوانده شدند.

بیشتر بخوانید:

شایان ذکر است اداره‌ی نظارت و بازرسی کانون وکلای دادگستری استان قم، ضمن هشدار به موسسات غیرمجاز و وکلایی که با این موسسات همکاری دارند، اعلام می دارد که با هدف پاسداشت نهاد مقدس وکالت از هرگونه دخالت غیرقانونی، کماکان از تمام ظرفیت‌های قانونی برای برخورد با این قبیل مراکز و وکلای متخلف استفاده خواهد نمود.

نگاهی به سابقه خبر

پیشتر کانون وکلای دادگستری قم از پلمپ دو موسسه حقوقی غیر مجاز در این استان و همچنین اخطار به سه موسسه غیرقانونی دیگر، خبر داده و در اطلاعیه ای اعلام کرده بود:

کانون وکلای دادگستری قم و اداره نظارت و بازرسی این کانون به منظور رعایت حقوق عامه و جلوگیری از تضییع شدن حقوق آحاد مردم توسط موسسات غیرمجاز حقوقی، برخورد قانونی با این قبیل موسسات را با جدیت در دستور کار خود قرار خواهد داد.

‫۲ دیدگاه ها

  1. اقای کانون وکلای قم وغیره
    همین کارا راانجام میدید ونمیگذاریدیه حقوقی اینقدر درس خونده وزحمت کشیده ویه موسسه حقوقی ثبت کرده که یه اشتغال هم برای وکلا ایجاد کرده خودتون هم همیشه میگید که وکلای ما نمی تونن پروانشون را سالیانه تمدید کنن نمی تونن اجاره دفتر بدن حالا یه بنده خدا دفتر وپرونده در اختیار وکلای به قول خودتون بیکا ر میگذارند تا نون خانوادش در بیاره اما شما بیکار نمی شینید و بر علیه موسسسه حقوقی اقدام میکنید .
    حقا که حقتون هست کانون وکلا ادغام در مرکز وکلا بشه.
    وکانون با همین رانت خواری ها باعث شده که تضعیف بشه ووکلا شون به مرکز وکلا بروند

  2. دقیقا والله کدوم مرجع میخواد به خود کانون و امورات مالی که بدست میارن از سهم و هدایایی که به زور ار وکلاشون مبگیرن و کاراموزهای بیکارشون که هنوز سرگردانن و به اجبار تن به سختگیریهای کانون میدن ..از ریسس تحقیق و تفحص نماینده اقای نقدعلی میخوایم که نسبت به عایدات مالی کانون که این پولها چی میشه که همش میگن استقلال ازادی و مستقل بودن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا