اخبار کانون ها

حذف نام ۱۲ نفر از پذیرفته شدگان آزمون وکالت ۱۴۰۰ کانون وکلای منطقه فارس از لیست واجدین شرایط اخذ پروانه کارآموزی

وکلاپرس- هیات مدیره کانون وکلای دادگستری فارس و کهگیلویه و بویر احمد با حذف نام  ۱۲ نفر از لیست واجدین شرایط اخذ پروانه کارآموزی وکالت به علت عدم انصراف قطعی از مرکز وکلای قوه قضاییه، موافقت کردند.

به گزارش وکلاپرس، طبق ماده ۴۳ آیین نامه لایحه قانونی استقلال کانون وکلای دادگستری مصوب ۱۴۰۰، یکی از شرایط پذیرش متقاضیان پروانه وکالت و کارآموزی، تصریح به عدم اشتغال در شغل دولتی و سایر ارگان‌ها و نهادهای مذکور در بند ۲ ماده ۱۰ لایحه استقلال و عدم شمول قانون ممنوعیت تصدی بیش از یک شغل مصوب ۱۳۷۳/۱۰/۱۱ است.

در همین راستا هیات مدیره کانون وکلای دادگستری فارس و کهگیلویه و بویر احمد در هفتاد و هشتمین و هفتاد و نهمین جلسه خود که در   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ و ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ برگزار شده است،با حذف ۱۲ نفر از لیست واجدین شرایط اخذ پروانه کارآموزی وکالت موافقت کردند.

طبق گزارش روابط عمومی کانون وکلای فارس، این افراد علیرغم قبولی در آزمون ورودی کارآموزی سال ۱۴۰۰ تا کنون نسبت به اعلام انصراف قطعی از مرکز وکلای قوه قضاییه اقدام ننموده و گواهی انصراف ارائه نداده اند.

در گزارش کانون وکلای منطقه فارس آمده است:

۳- نظر به گزارش مورخه ۱۴۰۲/۰۸/۱۳ دبیرخانه کمیسیون کارآموزی دایر بر اینکه تعداد ۱۲ نفر از داوطلبان به اسامی مندرج در گزارش مذکور، علیرغم قبولی در آزمون ورودی کارآموزی سال ۱۴۰۰ تا کنون نسبت به اعلام انصراف قطعی از مرکز وکلای قوه قضاییه اقدام ننموده و گواهی انصراف ارائه نداده اند، مقررگردید نامبردگان از لیست واجدین شرایط اخذ پروانه کارآموزی حذف گردد.

در باره انتفای قبولی پذیرفته شدگان آزمون وکالت در سایر کانون های وکلا لینک های زیر را مشاهده نمایید:

بیشتر بخوانید:

‫۳ دیدگاه ها

    1. دقیقا. کانون وکلای فارس همیشه از سختگیرترین کانونهای کشوره، فقط کارشون گیر دادنه به کارآموز و وکیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا