اخبار کانون هاویژه

تعلیق از حرفه وکالت برای اعضای هیأت رئیسه دوره سی و یکم هیأت مدیره کانون وکلای مرکز

وکلاپرس– یک منبع آگاه به خبرنگار وکلاپرس خبر داد بر اساس رأی صادر شده از سوی دادگاه عالی انتظامی قضات که ساعتی پیش به کانون وکلای مرکز ابلاغ شده است، برخی از اعضای هیأت مدیره دوره قبل محکوم به ممنوعیت از اشتغال به حرفه وکالت شده اند.

به گزارش وکلاپرس، به گفته این منبع مطلع، اعضای هیأت رئیسه دوره سی و یکم هیأت مدیره کانون وکلای مرکز (دوره سابق) از اشتغال به حرفه وکالت معلق شده‌اند.

در صورت صحت این گفته، وکیل جلیل مالکی، وکیل عبدالله سمامی، وکیل کارن روحانی، سوده حامد توسلی و وکیل حیدر حسن زاده جزو کسانی هستند که بنا به رأی دادگاه انتظامی قضات برای مدتی از اشتغال به حرفه وکالت ممنوع شده‌اند.

مدت تعلیق هریک از افراد مذکور متفاوت تعیین شده است.

همچنین این منبع مطلع افزود: ترکیب هیأت مدیره سی و دوم (به علت انصراف منتخبینی که پیشتر از عضویت در هیأت مدیره معلق شده بودند) دچار تغییر نخواهد شد.

تکمیلی:

دادنامه دادگاه عالی انتظامی قضات در باره تعلیق تعدادی از اعضای هیات مدیره دوره ۳۱ کانون وکلای دادگستری مرکز

بخشی از رای:

حکم بر محکومیت آقای جلیل مالکی به هجده ماه انفصال موقت و ممنوعیت از اشتغال به شغل وکالت دادگستری و هر یک از آقایان عبدالله سمامی و کارن روحانی به شش ماه انفصال موقت و ممنوعیت از اشتغال به حرفه وکالت و آقایان حیدر حسن زاده و سید مهدی حجتی و خانم سوده حامد توسلی هر یک به ۳ ماه انفصال موقت و ممنوعیت از اشتغال به وکالت صادر میگردد.

‫۲ دیدگاه ها

  1. این انصافه که که حکم محکومیت این عزیزان رو رسانه ای میکنند ولی آقایان کثیف اختلاس گر و سارقان بیت المال نباید رسانه ای شود و با حرف اختصاری بیان شود.بازم موضوع خون رنگین تر در میان است؟؟؟؟
    بخاطر حفظ حیثیت همون اختلاس گران افتاده اند به جان این مدافعان حق(نهاد وکالت)

  2. حالا مگه چیکار کردن که معلق شدن؟
    اینم نتیجه استقلال وکلا! هر وقت دلشون خواست روئسا رو معلق می کنن وای به حال بقیه
    حتما بقیه رو میگن سراشونو بتراشین آفتابه دور گردنشون بندازین دور شهر بچرخونین!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا