اخبار

تداوم ممانعت دانشگاه آزاد اسلامی از تدریس دکتر عیسی امینی علیرغم صدور رای دادگاه

وکلاپرس- دکتر عیسی امینی رئیس اسبق کانون وکلای مرکز، از عدم اجرای رای نهایی دادگاه و ممانعت دانشگاه آزاد اسلامی با ادامه تدریسش در دانشگاه خبر داد.

به گزارش وکلاپرس دکتر عیسی امینی رئیس اسبق کانون وکلای مرکز و دکتر جلیل مالکی رئیس سابق کانون وکلای مرکز در دی ماه سال ۱۴۰۱ با آرای انتظامی صادره از سوی دانشگاه آزاد تهران به مدت دو سال از تدریس در این دانشگاه تعلیق شده بودند.

وکیل عیسی امینی در اعترض به تصمیم دانشگاه آزاد، دعوایی با موضوع ابطال آرای انتظامی صادره از دانشگاه آزاد در دادگاه عمومی مطرح کرد که در نهایت دادگاه بدوی در اردیبهشت ماه سال جاری  رأی انتظامی را ابطال کرد و دادگاه تجدیدنظر نیز در مرداد ماه به تأیید مفاد رأی دادگاه بدوی پرداخت.

در نهایت دکتر امینی در ادامه روند پیگیری این موضوع از عدم اجرای رای دادگاه توسط دانشگاه آزاد خبر داده و عنوان کرده که درخواست اعمال ماده‌ی ۴۷۷ توسط رئیس دانشگاه نیز مورد موافقت دستگاه قضایی قرار نگرفته است.

بیشتر بخوانبد:

دکتر امینی عنوان داشته است:

به نام خدا

در راستای اطلاع‌رسانی، امروز جهت پیگیری وضعیت رفع آثار اخراج خود از دانشگاه آزاد اسلامی و رای قطعی دادگاه به دادگاه مراجعه نمودم که با موضوع بسیار جالبی مواجه شدم.

دانشگاه آزاد اسلامی دستور موقت لازم‌الاجرا صادر شده از سوی دادگاه عمومی را اجرا ننمود، سپس مفاد رای قطعی دادگاه تجدیدنظر استان مبنی بر ابطال رای انتظامی بناحق را اجرا ننمود، تدریس و حقوق و بیمه و … را نیز برقرار نساخت و با بی‌توجهی به اعتبار دادگستری و دادرسی صورت‌گرفته در اصدار دستور موقت و رای دادگاه، در حال اجرای عملی رای ابطال‌شده‌ی انتظامی خود در این نیم‌سال علاوه بر نیمسال قبل نیز است؛

گویی که ترافع و دادرسی قضایی و حل و فصل صورت نپذیرفت.

حال رییس دانشگاه آزاد اسلامی ضمن درخواست اعمال ماده‌ی ۴۷۷ از معاونت قضایی قوه قضاییه، این درخواست عجیب را مطرح نمودند که “اجرای رای” اجرانشده دادگاه از سوی دانشگاه متوقف شود! که ظاهراً درخواست توقف مورد موافقت ریاست محترم قوه نیز قرار نگرفت.

این‌جانب رجای واثق به احقاق حق و استیفای آن دارم.

عیسی امینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا