هنر و سینماویژه

پخش سریال وکیل بی‌قانون از شبکه تهران با عنوان وکلای قانون + تریلر

وکلاپرس _ سریالی با نام « وکلای قانون » از ۱۴ دی ماه ۱۴۰۲ در ۴۵ قسمت از شبکه تهران به نمایش در آمده است. این سریال محصول سال ۲۰۱۸ کشور کره جنوبی است.

به گزارش وکلاپرس، اگرچه ترجمه صحیح سریال Lawless Lawyer وکیل بی قانون یا یاغی است، اما صدا و سیما قرار است این سریال را با نامی تحت عنوان « وکلای قانون » در سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش کند.

این سریال کره ای به کارگردانی کیم جین مین، از ۵ شنبه ۱۴ دی ماه جایگزین سریال «شکستن یخ» در شبکه تهران شده است.

داستان درباه‌ یک وکیل است که به قانون اعتماد ندارد و تصمیم می‌گیرد تا خود عدالت را برقرار کرده و از خلأهای قانونی برای رسیدن به اهدافش استفاده کند.

بیشتر بخوانید:

این سریال اکشن _ درام در ۴۵ قسمت به سرنوشت یونگ سانگ مرد جوانی می‌پردازد که در کودکی شاهد قتل مادرش توسط عده‌ای بوده است. این تیم تبهکار با قاضی معروف شهر ارتباط داشته و به دلیل این ارتباط مصونیت دارند.

«وکلای قانون» هر شب ساعت ۲۳ پخش می‌شود و بازپخش آن ساعت ۱۹ روز بعد خواهد بود.

بازیگرانی چون لی جون-گی، سئو یه-جی، لی هیه-یئونگ، مین-سو چوی، چوی دائه-هون، یئوم هیه-ران، جونگ وان چا، دائه-یئون لی و جین-کی جئون در سریال وکلای بی قانون به ایفای نقش پرداخته‌اند.

تریلر اصلی سریال وکلای بی قانون

 

در خلاصه داستان سریال وکلای قانون آمده است: «بانگ سانگ پیل به عنوان یک وکیل یاغی شناخته می‌شود. او پس از منصوب شدن یک قاضی جدید در زادگاهش به آنجا باز می‌گردد. سانگ پیل پس از بازگشت به شهر زادگاهش در همان دفتری شروع به کار می‌کند که قبلا محل کار مادرش بوده است…»

بیشتر بخوانید:

گفتنی است داستان سریال کره ای در شهر تخیلی کی‌سانگ روایت می‌شود و شهری بی قانون و فاسد است.

پیش تر این سریال در شبکه خانگی نماوا با عنوان وکیل بی قانون پخش شده بود.

تریلر تهیه شده توسط صدا و سیما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا