هنر و سینماویژه

گناه فرشته ؛ سریالی جدید درباره حواشی زندگی حرفه‌ای یک زوج وکیل

وکلاپرس _ سریال جدید نمایش خانگی « گناه فرشته » با بازی شهاب حسینی در نقش وکیل که به تازگی درحال پخش است، حواشی داستان زندگی یک زوج وکیل را روایت می کند.

به گزارش وکلاپرس، اولین قسمت سریال جدید گناه فرشته به کارگردانی حامد عنقا(که پیشتر فیلمنامه سریال های قلب یخی، پدر، آقازاده و… را نوشته بود) روز جمعه اول دی ۱۴۰۲ از فیلیمو پخش شد.

این سریال یکی از ملودرام‌های نمایش خانگی و اولین تجربه کارگردانی حامد عنقا پس از تولید چندین سریال در مقام تهیه‌کننده و نویسنده است.

بیشتر بخوانید:

با این وجود قسمت اول این سریال تا کنون با نقدهای فراوانی از سمت وکلای دادگستری رو به رو شده است. بسیاری از وکلا معتقدند محتوای این فیلم با آنچه که به صورت روزمره وکلای دادگستری درگیر آن هستند و در دادگاه ها جریان دارد، تفاوت جدی دارد.

حامد تهرانی در گناه فرشته کیست؟

شهاب حسینی در نقش حامد تهرانی یک وکیل دادگستری است که در پرونده‌های حقوقی صاحب نام است و ثروت زیادی را به واسطه حسن شهرت کسب کرده است.

همانطور که از معرفی شخصیت برمی‌آید، او مدافع حقوق مظلوم است و تلاشش بر این است که حتی در مهم‌ترین پرونده‌هایی که در دستانش است جانب انصاف را رعایت کند.

با این وجود صحنه حضور او در دادگاه متهم مفاسد اقتصادی و استفاده از صفات بد در مورد موکل خود، در حالی که مدارک تبرئه او را به دادگاه ارائه می‌کند، از جمله سکانس‌هایی است که وکلا معتقدند این رفتار یک تخلف انتظامی برای وکیل دادگستری محسوب می‌شود.

این وکیل دادگستری در همان قسمت اول درگیر پرونده قتل شخصی به نام عشیری شده است و ضمن آشنا شدن با متهم به قتل(زنی به نام فرشته)، سعی می‌کند وکالت او را قبول کند. قتل عشیری آن هم در شب سالگرد مرگ مادر حامد و ارتباط مرگ مشکوک مادر حامد و ارتباط آن با عشیری که مربوط به اتفاقات سال ۸۸ است نشان از یک داستان پر پیچ و خم و تو در تو دارد.

بیشتر بخوانید:

لادن مستوفی در نقش وکیل و همسر شهاب حسینی بازی می‌کند

لادن مستوفی در نقش همسر شهاب حسینی(حامد تهرانی) نیز حرفه وکالت را در پیش گرفته و به‌نظر می‌رسد بخشی از خط داستانی در ادامه، به تقابل میان او و همسرش مرتبط خواهد بود.

قسمت اول سریال گناه فرشته از همان ابتدا نشانه‌هایی از یک داستان پر پیچ و خم دارد. سریال همانند دیگر آثار عنقا که در مقام فیلمنامه‌نویس آن‌ها را نوشته بود با یک التهاب و شوک اولیه آغاز می‌شود؛ قصه قتل مردی توسط خدمتکار زن جوان خانه که سرآغاز داستانی پر گره است.

در همان قسمت نخست شاهد آن هستیم که نقش اول ضمن آشنا شدن با پرونده قتل عشیری، تلاش دارد سمت درست ماجرا بایستد و از مظلوم دفاع کند.

از سوی دیگر امیر آقایی در نقش نوید عشیری سوی دیگر این سریال است که نشانه‌های قسمت نخست حکایت از آن دارد کشمکش‌های حامد با نوید در قسمت‌های بعدی تقابل خیر و شر در سریال را پررنگ‌تر می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا